W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego

ZAPYTANIE OFERTOWE na: FitForest Project Website Development and Maintenance

Zamówienie na: ZAPYTANIE OFERTOWE na: FitForest Project Website Development and Maintenance
Stan zamówienia: W trakcie rozstrzygania
Numer sprawy: ----------
Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie załącznika nr 1 do Zarządzenia nr 83 z dnia 16 czerwca 2021r „Regulamin
udzielania w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie zamówień, których
wartość netto jest wyższa niż 10 000 PLN i jest niższa od wartości 130 000PLN.
Zamawiający – Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie zwraca się z
zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług, określonych poniżej:
1. Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Instytut Nauk Leśnych,
Katedra Urządzania Lasu, Dendrometrii i Ekonomiki Leśnictwa, Zakład Ekonomiki Leśnictwa
2. Przedmiot zamówienia, termin realizacji oraz inne istotne warunki zamówienia znajdują się w
załączniku nr 1 do zapytania ofertowego FitForest Project Website Development and
Maintenance
3. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe (cena ewentualnie inne kryteria oceny
składanych ofert): 50% cena, 25% czas realizacji poszczególnych etapów, 15% czas reakcji na
usuwanie błędów, 10 % czas reakcji na aktualizację,
4. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” (Załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego). Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na
maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być
podpisana przez osobę upoważnioną. Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na
adres: fitforest@sggw.edu.pl
2) Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub inne dokumenty upoważniające do
złożenia oferty w imieniu wykonawcy i jego reprezentowania, chyba że wynikają one z
ogólnodostępnych baz danych np. KRS/CEIDG.
3) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi oferent.
5) Ostateczna cena oferty winna być podana w PLN w kwocie brutto, zaokrąglonej do
dwóch miejsc po przecinku. Dodatkowo powinna zostać przedstawiona cena netto oraz
wartość podatku VAT.
6) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
7) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę.
8) Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia składania ofert (wraz z tym dniem).
9) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r.
poz. 835)
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę złożyć należy na adres mailowy fitforest@sggw.edu.pl do dnia 17.11.2025 r. do godz.
9:00.
6. Sposób dokonywania oceny ofert:
A. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców złożenia
wyjaśnień dotyczących ich treści. Niedopuszczalne jest prowadzenie pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.
B. Zamawiający poprawi w ofertach:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią niniejszego zapytania i
jego załącznikami, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
C. Zamawiający informuje, że w przypadku, jeżeli cena oferty będzie rażąco niska tzn.
nierealna w odniesieniu do cen rynkowych lub budząca wątpliwości co do możliwości
wykonania za nią całości przedmiotu zamówienia, Wykonawca zostanie wezwany do
udzielenia wyjaśnień dotyczących ceny oferty. Brak ich złożenia lub brak uzasadnienia
jej wysokości popartej dowodami (np. szczegółowa kalkulacja) spowoduje, że oferta nie
będzie podlegała ocenie i zostanie odrzucona. Zamawiający odrzuci ofertę oferenta, który
nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi
dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia.
7. Zamawiający może unieważnić przedmiotowe postępowanie w każdym czasie bez podania
przyczyny. Zamawiający może także unieważnić postępowanie w sytuacji gdy cena oferty
przekroczy kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
8. Dodatkowe informacje:
1) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
2) Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od
Wykonawców na każdym etapie postępowania.
RODO
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a. administratorem danych osobowych wskazanych w złożonych ofertach jest Szkoła Główna
Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa;
b. z inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować poprzez e-mail
iod@sggw.edu.pl;
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym w trybie zapytania ofertowego,
d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania,
e. okres przechowywania danych osobowych to okres prowadzenia postępowania oraz
obowiązywania umowy, a po jego upływie okres niezbędny do umożliwienia obsługi
postępowania i umowy, wywiązania się z obowiązków wynikających z przepisów, które mogą
przewidywać dłuższy termin przechowywania dokumentacji a także dane mogą być
przechowywane przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych
roszczeń przysługujących Administratorowi oraz wypełnienia obowiązku prawnego
Administratora np. wynikającego z przepisów podatkowych, rachunkowych oraz okresu
archiwizacji,
f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach powszechnie obowiązującego prawa
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w tym na
podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, a
także na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (w szczególności
art. 43 i 44 tej ustawy) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. przepisów;
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i. nie
przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w
postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w
szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób
fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio
pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał
zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi
informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek
informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje
zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno
z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca
wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby
trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu,
Zamawiający wymaga złożenia w treści formularza oferty oświadczenia o wypełnieniu przez
niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
04.11.2025 r. Dyrektor Instytutu Nauk Leśnych
dr hab. Roman Wójcik, prof. SGGW
(data, podpis osoby prowadzącej sprawę)
Załączniki:
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego FitForest Project Website Development and
Maintenance
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy do zapytania (OFERTA)

Załączniki:

Odpowiedzialny za treść: Zał. nr 1 FitForest (NAWA) Project – Website Brief
Wytworzył: Zał. nr 1 FitForest (NAWA) Project – Website Brief
Data wytworzenia: 06.11.2025
Opublikował w BIP: Mateusz Skłodowski
Data opublikowania: 06.11.2025 09:22
Liczba pobrań: 1
Odpowiedzialny za treść: Zał. nr 2 Formularz ofertowy do zapytania (OFERTA)
Wytworzył: Zał. nr 2 Formularz ofertowy do zapytania (OFERTA)
Data wytworzenia: 06.11.2025
Opublikował w BIP: Mateusz Skłodowski
Data opublikowania: 06.11.2025 09:22
Liczba pobrań: 2
Odpowiedzialny za treść: Zapytanie ofertowe na stronę internetową
Wytworzył: Zapytanie ofertowe na stronę internetową
Data wytworzenia: 06.11.2025
Opublikował w BIP: Mateusz Skłodowski
Data opublikowania: 06.11.2025 09:22
Liczba pobrań: 4
Odpowiedzialny za treść: Mateusz Skłodowski
Wytworzył: Mateusz Skłodowski
Data wytworzenia: 06.11.2025
Opublikował w BIP: Mateusz Skłodowski
Data opublikowania: 06.11.2025 09:22
Liczba wyświetleń: 16