W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego

Wróć

Wyniki konkursu na stanowisko asystenta badawczo-dydaktycznego w Instytucie Biologii Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, w Katedrze Botaniki

Wyniki konkursu na stanowisko asystenta badawczo-dydaktycznego w Instytucie Biologii Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, w Katedrze Botaniki

 

Data ogłoszenia konkursu: 30.05.2025

Termin składania dokumentów: 24.05-06.06.2025

Liczba zgłoszeń: 2

Kandydat/ka rekomendowany do zatrudnienia: mgr Agnieszka Wal

 

Uzasadnienie:

Komisja rekrutacyjna zapoznała się ze złożonymi aplikacjami na stanowisko asystenta badawczo-dydaktycznego w Katedrze Botaniki. Po dokonaniu analizy dokumentacji stwierdzono, że obie kandydatury –  spełniają wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o konkursie.

W związku z tym oboje kandydaci zostali zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, która odbyła się w dniu 12.06.2025 r. Po przeprowadzeniu rozmów i ocenie kompetencji naukowych, dydaktycznych oraz potencjału rozwojowego kandydatów, Komisja przystąpiła do głosowania.

W wyniku głosowania większością głosów Komisja zarekomendowała kandydaturę Pani mgr Agnieszki Wal. Decyzja Komisji nie była jednomyślna, lecz została podjęta zgodnie z zasadą większości głosów.

W związku z powyższym Komisja wnioskuje o zatrudnienie Pani mgr Agnieszki Wal na stanowisku asystenta badawczo-dydaktycznego w Katedrze Botaniki na podstawie umowy o pracę.

Przewodniczący Komisji Konkursowej

Prof. dr hab. Sławomir Jaworski -Dyrektor Instytutu Biologii

Opublikował w BIP: Tomasz Rusiński
Data opublikowania: 17.06.2025 07:39
Ostatnio zaktualizował: trusinski
Data ostatniej aktualizacji: 17.06.2025 08:04
Liczba wyświetleń: 4