Konkurs na stanowisko adiunkta badawczo-dydaktycznego, Katedra Inzynierii Produkcji, Instytut Inżynierii Mechanicznej
INSTYTUCJA Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Instytut Inżynierii Mechanicznej
MIASTO Warszawa
STANOWISKO adiunkt badawczo-dydaktyczny
DYSCYPLINA NAUKOWA inżynieria mechaniczna
DATA OGŁOSZENIA 04.11.2025 r.
TERMIN SKŁADANIA OFERT 08.12.2025 r. – 19.12.2025 r.
LINKI DO STRON z ogłoszeniem:
- Uczelni https://bip.sggw.edu.pl/artykuly/pracownicy-naukowi
- Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa https://bazaogloszen.nauka.gov.pl/ w kategorii biuro ogłoszeń
- Komisji Europejskiej w europejskim portalu dla mobilnych naukowców https://commission.europa.eu/index_en
SŁOWA KLUCZOWE maszyny rolnicze, eksploatacja techniczna, automatyka, mechanika i budowa maszyn, inżynieria mechaniczna, elektronika cyfrowa
OPIS
Kandydat (-tka) ubiegający (-a) się o ww. stanowisko musi spełniać wymogi określone w art, 113 ustawy z dn. 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018, poz. 1668, z póź. zmianami), w Statucie Uczelni (Dział VIII Pracownicy SGGW),
Wymagane kwalifikacje
- Stopień naukowy doktora inżyniera lub doktora habilitowanego w dyscyplinie inżynieria mechaniczna
- Znajomość zagadnień związanych z mechaniką i budową maszyn rolniczych, eksploatacją maszyn rolniczych, inżynierią mechaniczną, automatyką, projektowaniem komputerowym;
- Zaawansowana znajomość programów CAD/CAM
- Zaawansowana znajomość języków programowania
- Zaawansowana znajomość programistycznych wzorców projektowych i architektonicznych
- Elektronika cyfrowa, mikroprocesorowe układy sterowania, mikrokomputery, systemy wizyjne
- Dorobek patentowy lub dorobek publikacyjny w postaci recenzowanych artykułów naukowych, szczególnie z dziedziny mechanika i budowa maszyn
- Udokumentowana znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego.
Wymagane dokumenty
– Podanie do JM Rektora o zatrudnienie na ww. stanowisko;
– Życiorys zawodowy;
– Poświadczony odpis dyplomu;
– Wykaz artykułów opublikowanych lub przyjętych do druku;
– Niezbędne dokumenty potwierdzające pozostałe wymagania;
– Oświadczenie, że SGGW będzie podstawowym miejscem pracy w przypadku wygrania konkursu, które można uzyskać e-mail: iim@sggw.edu.pl
Miejsce składania dokumentów:
– Papierowo Instytut Inżynierii Mechanicznej SGGW, Sekretariat, ul. Nowoursynowska 164, 02-787 Warszawa, budynek 21 p.102, nr tel. 022 59 345 00,
lub
– Elektronicznie e-mail: iim@sggw.edu.pl
Termin rozstrzygnięcia konkursu 05.01.2026 r.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy można uzyskać w Katedrze Inżynierii Produkcji, ul. Nowoursynowska 164, 02-787 Warszawa, e-mail: kip@sggw.edu.pl
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo zakończenia konkursu wcześniej lub pozostawienia konkursu bez rozstrzygnięcia.
Prosimy o załączenie następującego oświadczenia:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach, w celu udziału w procesie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Klauzula informacyjna:
Informujemy, iż Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego z siedzibą w Warszawie (02-787) przy ulicy Nowoursynowskiej 166 (dalej „SGGW” lub „Administrator”). Kontakt z Administratorem możliwy jest pod wskazanym w zdaniu poprzedzającym adresem korespondencyjnym. Jednocześnie informujemy, iż SGGW powołała Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możliwy jest kontakt we wszelkich kwestiach związanych z ochroną danych osobowych pod adresem e-mail: iod@sggw.edu.pl.
Dane osobowe wskazane przez Panią/Pana w dokumentach aplikacyjnych przetwarzamy w oparciu o:
w zakresie danych wskazanych w przepisach prawa pracy tj. art. 221oraz z art. 221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy z późn. zm.– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Paramentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) tj. w celu realizacji obowiązku prawnego nałożonego na Administratora.
w zakresie innym nie wskazanym w pkt. 1 – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody.
wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w zw. z art. 8 ust. 4 i 8 ustawy z dnia 14.06.2024 r. o ochronie sygnalistów), a także komunikacji z osobą zgłaszającą naruszenie oraz odpowiedzi na zgłoszenie (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w przypadku dokonania przez Panią/Pana zgłoszenia zaobserwowanego w trakcie procesu rekrutacji naruszenia w rozumieniu ustawy o ochronie sygnalistów.
Informujemy, że w SGGW obowiązuje Regulamin dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa oraz podejmowania działań następczych w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie dostępny pod adresem: Poniżej link do procedury: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Procedura informowania o naruszeniach
Dane osobowe są ujawniane pracownikom lub współpracownikom SGGW, jak też podmiotom udzielającym wsparcia SGGW na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Dane osobowe nie będą ujawniane innym podmiotom, za wyjątkiem podmiotów upoważnionych przez przepisy prawa lub z którymi Administrator nawiązał współpracę.
Aplikacje kandydatów, którzy nie wyrazili zgody na udział w przyszłych rekrutacjach, są trwale usuwane w terminie do 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji.
W przypadku otrzymania przez SGGW zgłoszenia o naruszeniu, w rozumieniu ustawy o ochronie sygnalistów, dane osobowe są przetwarzane w zakresie niezbędnym do przyjęcia zgłoszenia lub podjęcia ewentualnego działania następczego. Dane osobowe, które nie mają znaczenia dla rozpatrywania zgłoszenia nie są zbierane, a w razie przypadkowego zebrania są usuwane w terminie 14 dni od chwili ustalenia, że nie mają one znaczenia dla sprawy. W pozostałym zakresie, w przypadku przetwarzania danych osobowych w związku z dokonanym zgłoszeniem naruszenia w trybie ustawy o ochronie sygnalistów, dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Ma Pani/Pan również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym.
| Odpowiedzialny za treść: | prof. dr hab. inż. Marek Gaworski, Kierownik Katedry |
|---|---|
| Wytworzył: | Instytut Inżynierii Mechanicznej |
| Data wytworzenia: | 04.11.2025 |
| Opublikował w BIP: | Paula Grzegrzółka-Stachura |
| Data opublikowania: | 04.11.2025 12:00 |
| Liczba wyświetleń: | 56 |