W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego

Wróć

Jednoetapowy konkurs na stanowisko asystenta naukowo – dydaktycznego w Katedrze Chorób Małych Zwierząt i Klinice

Rektor Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie 

Ogłasza jednoetapowy konkurs na stanowisko asystenta naukowo – dydaktycznego 

w Katedrze Chorób Małych Zwierząt i Klinice

 

INSTYTUCJA: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Instytut Medycyny Weterynaryjnej, Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika

02-776 Warszawa, ul. Nowoursynowska 159c, 

STANOWISKO: asystent naukowo-dydaktyczny

DZIEDZINA NAUKI: nauki weterynaryjne, dyscyplina weterynaria

DATA OGŁOSZENIA: 29.09.2025

PUBLIKACJA DO: 07.11.2025

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 07.11.2025

LICZBA ETATÓW: 1

E-MAIL LUB URL DO REKRUTACJI: kcmzk@sggw.edu.pl

 

SŁOWA KLUCZOWE: weterynaria, chirurgia weterynaryjna

OPIS OGŁOSZENIA:

Kandydat (-tka) ubiegający (-a) się o w/w stanowisko musi spełniać wymogi określone w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018, poz. 1668.), w Statucie Uczelni (zał.2) oraz Uchwale Nr 51 – 2017/2018 Senatu SGGW z dnia 28 maja 2018 r. w sprawie zmian w Statucie Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Poszukiwany/-a jest kandydat/-ka na stanowisko asystenta naukowo-dydaktycznego w Katedrze Chorób Małych Zwierząt i Klinice, w Zakładzie Chirurgii i Anestezjologii Małych Zwierząt SGGW.

 

Zakres obowiązków

-         prowadzenie badań naukowych w obszarze chirurgii tkanek miękkich psów i kotów oraz publikowanie wyników

-         prowadzenie zajęć dydaktycznych na kierunku weterynaria w języku polskim i angielskim z chirurgii tkanek miękkich psów i kotów

-         świadczenie usług lekarsko-weterynaryjnych w systemie dziennym i nocnym.

Warunki / wymagania (konieczne)

-         tytuł lekarza weterynarii (dyplom z oceną co najmniej dobrą)

-         udokumentowane doświadczenie kliniczne w chirurgii psów i kotów (chirurgia tkanek miękkich)

-         przygotowanie i predyspozycje do prowadzenia zajęć dydaktycznych (PL/EN), poparte doświadczeniem

-         płynna znajomość języka polskiego i angielskiego

-         dorobek naukowy; kandydat powinien posiadać dorobek naukowy udokumentowany publikacjami, które ukazały się w czasopismach naukowych ogłoszonych w wykazie właściwego ministra ds. szkolnictwa wyższego, w tym co najmniej jedną publikację w czasopiśmie ze współczynnikiem wpływu (IF) notowanym w bazie Journal Citation Reports (JCR)

-         umiejętność pracy zespołowej, dobra organizacja pracy, komunikatywność, punktualność i zaangażowanie

-         biegła obsługa programów użytkowych (word, excel, powerpoint, teams), internetu i poczty elektronicznej

Preferowane kwalifikacje

-         realizacja pracy doktorskiej z zakresu chirurgii lub chirurgii onkologicznej małych zwierząt

-         staż pracy w ośrodku naukowym

-         udział w konferencjach krajowych i/lub międzynarodowych

-         certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego

-         dyplom ukończenia studiów specjalizacyjnych (chirurgia / radiologia / choroby psów i kotów)

 

 

Osoby przystępujące do konkursu powinni złożyć następujące dokumenty:

1. Podanie o zatrudnienie na ww. stanowisko, kierowane do JM Rektora SGGW, 

2. Odpis dyplomu,

3. Kwestionariusz osobowy, 

4. Życiorys z uwzględnieniem pracy zawodowej oraz osiągnięć naukowych w tym wykaz publikacji, 

5. Oświadczenie, potwierdzające spełnienie wymagań art. 113 Ustawy o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1668).

Ponadto osoby spoza uczelni składają dodatkowo:

1. Opinię z ostatniego miejsca pracy, 

2. Świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu

 

Miejsce składania dokumentów: Sekretariat Katedry Chorób Małych Zwierząt i Kliniki lub Sekretariat Instytutu Medycyny Weterynaryjnej 

Dokumenty można złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres: ul. Nowoursynowska 159c, bud. 22 pok. 113 lub bud.24, I piętro, Sekretariat Instytutu, 02-776 Warszawa 

lub wysłać elektronicznie na adres e-mail: kcmzk@sggw.edu.pl ; imw@sggw.edu.pl

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Zastrzegamy sobie prawo zakończenia konkursu wcześniej lub pozostawienia konkursu bez rozstrzygnięcia.

Zatrudnienie nastąpi z dniem: 01.02.2026

Prosimy o załączenie następującego oświadczenia:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, w celu uczestnictwa w procesach rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000)

 

Klauzula informacyjna:

Informujemy, iż wszelkie dane osobowe jakie zostaną przekazane przez Pana/Panią w prowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym przez Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie (zwaną dalej SGGW) będą przetwarzane przez SGGW w celu przeprowadzenia wyżej wymienionego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO. Administratorem Danych Osobowych jest Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, z siedzibą przy ul. Nowoursynowskiej 166, 02-787 Warszawa. Dane osobowe przechowywane będą do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego prowadzonego przez SGGW. W SGGW jest Inspektor Ochrony Danych nadzorujący prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@sggw.pl.

Zgodnie z przepisami RODO informujemy, iż ma Pan/Pani prawo od SGGW jako Administratora Danych Osobowych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania danych i wniesienia skargi do organu nadzorczego 


 

INSTITUTION Warsaw University of Life Sciences (SGGW) –Institute of Veterinary Medicine, 02-776 Warsaw, Nowoursynowska 159c St. Department of Small Animal Diseases and Clinic 

CITY: Warsaw

POSITION: assistant

DISCIPLINE veterinary medicine 

POSTED: 29.09.2025

EXPIRES WEBSITE: 07.11.2025

DEADLINE FOR THE COMPETITION: 07.11.2025

KEY WORDS: veterinary medicine, veterinary surgery

We are seeking a candidate for the position of research and teaching assistant at the Department of Small Animal Diseases and Clinic, Division of Small Animal Surgery and Anaesthesiology, Institute of Veterinary Medicine, Warsaw University of Life Sciences (SGGW).

Scope of duties

-        conduct scientific research in soft-tissue surgery of dogs and cats and publish the results

-        teach soft-tissue surgery of dogs and cats in the veterinary medicine programme in polish and English

-         providing of  veterinary services 24 hours a day (24-hour veterinary services)

Requirements (essential)

-        DVM degree (final diploma grade at least “good”).

-        documented clinical experience in small-animal surgery (soft-tissue surgery).

-        preparation and aptitude for teaching (PL/EN), supported by relevant experience.

-        fluent command of polish and english.

-        scholarly output: publications in scientific journals and reviewed conference materials, including at least one paper in a journal citation reports (JCR)–indexed journal with an impact factor (IF).

-        teamwork skills, strong work organization, communication, punctuality, and commitment

-        proficient use of office/communication tools (word, excel, powerpoint, teams), internet and e-mail

Preferred qualifications 

1.      Ongoing PhD in small-animal surgery or surgical oncology.

2.      Research internship/experience at a scientific institution.

3.      Participation in national and/or international conferences.

4.      English-language proficiency certificate.

5.      Postgraduate specialization diploma (surgery / radiology / diseases of dogs and cats).

 

Those joining the contest should submit an application form for employment sent to the Rector of Warsaw University of Life Sciences – SGGW, must be accompanied by:

-        application for employment

-        a copy of diploma

-        a statement that the Candidate fulfills the requirements listed in Paragraph 113 / in the Act and that WAU will be his main place of work as defined in the/in the Act (printed issue of Personal Affairs Division) 

-        personal questionnaire

-        a certification from the occupational physician that the Candidate is able to work on the abovementioned position, 

people from outside the university: 

-        a work certificate or a certificate of employment,

In addition, people from outside the university:

-        a work certificate or a certificate of employment,

-        opinion about the candidate from his/her last employer

 
Place of submission of documents: secretariat of the Department of Small Animal Diseases and Clinic or secretariat of the Institute of Veterinary Medicine

Documents can be submitted in person or sent by post to the following address: IMW ul. Nowoursynowska 159, build. 22 room 113 or build.24, 1st floor, Institute Secretariat, 02-776 Warsaw, or send electronically to the following e-mail address: kcmzk@sggw.edu.pl

Please be advised that we will respond only to selected offers.

We reserve the right to end the competition early or leave the competition unresolved.

Employment will take place on: 1.02.2026

 
Please attach the following statement:

"I consent to the processing of my personal data by the Warsaw University of Life Sciences in order to participate in recruitment processes, in accordance with the Act of 10/05/2018 on the protection of personal data (Journal of Laws of 2018 item 1000)." Information clause: Please be advised that all personal data that will be provided by you in the recruitment procedure conducted for the abovementioned position by the Warsaw University of Life Sciences (hereinafter referred to as SGGW) will be processed by WULS-SGGW in order to carry out the above-mentioned recruitment procedure in accordance with Art. 6 par. 1 lit. a) Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (general regulation on protection data), hereinafter referred to as RODO. The administrator of Personal Data is the Warsaw University of Life Sciences in Warsaw, with headquarters at ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warsaw. Personal data will be stored until the end of the recruitment procedure conducted by WULS-SGGW. In WULS-SGGW, there is the Data Protection Supervisor who supervises the correctness of personal data processing, which can be contacted via the e-mail address: iod@sggw.pl. In accordance with the provisions of the RODO, we would like to inform you that you have the right from WULS-SGGW as the Administrator of Personal Data to access your data, correct it, transfer and delete it, and limit the processing of data and filing a complaint to the supervisory body. Please be advised that we will only respond to selected offers. We reserve the right to end the competition earlier or leave the competition without resolving.

 

 

Załączniki:

Klauzula informacyjna PL-GB
pdf, 105 kB
Odpowiedzialny za treść: SGGW
Wytworzył: Borys Błaszczak
Data wytworzenia: 29.09.2025
Opublikował w BIP: Borys Błaszczak
Data opublikowania: 30.09.2025 09:43
Liczba pobrań: 7
Oświadczenie Pl-GB
pdf, 64 kB
Odpowiedzialny za treść: SGGW
Wytworzył: Borys Błaszczak
Data wytworzenia: 29.09.2025
Opublikował w BIP: Borys Błaszczak
Data opublikowania: 30.09.2025 09:43
Liczba pobrań: 7
Odpowiedzialny za treść: Dyrektor instytu
Wytworzył: Kierownik katedy
Data wytworzenia: 26.09.2025
Opublikował w BIP: Borys Błaszczak
Data opublikowania: 30.09.2025 09:43
Liczba wyświetleń: 60