W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego

Wróć

Budowa systemu zarządzania wydrukiem wraz z dostawą sprzętu dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w ramach projektu pn.: „Synergia – Zintegrowany Program Rozwoju SGGW”

CI.250.6.2023
2023-07-11
2023-08-03 10:00
2023-08-03 12:00

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ef83e86-1fdb-11ee-9aa3-96d3b4440790

Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:

ocds-148610-5ef83e86-1fdb-11ee-9aa3-96d3b4440790

Opublikował w BIP: kzwierz
Data opublikowania: 11.07.2023 13:37
Ostatnio zaktualizował: Kinga Zwierz
Data ostatniej aktualizacji: 24.07.2023 15:11
Liczba wyświetleń: 4