Usługi weterynaryjne dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW w Warszawie

SZP.250.46.2020
2020-10-06
2020-10-14 11:30
2020-10-14 12:00

Ogłoszenie nr 593689-N-2020 z dnia 2020-10-06 r.

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego – SZPUsługi weterynaryjne dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego – SZP, krajowy numer identyfikacyjny 17845000000000, ul. ul. Nowoursynowska  166 02-787  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 931 390, e-mail wladyslaw_sadowski@sggw.pl, faks 225 931 391.
Adres strony internetowej (URL): www.sggw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Szkoła Wyższa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://szp.sggw.pl/?oid=445

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://szp.sggw.pl/?oid=445

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony – więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
złożenie bezpośrednio u Zamawiajacego , przesłanie za pośrednictwem operatora pocztowego albo kurierem na adres poniżej :
Adres:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Instytut Medycyny Weterynaryjnej ul. Nowoursynowska 159C 02-776 Warszawa budynek 22, pokój: 114 sekretariat, I piętro

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi weterynaryjne dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW w Warszawie
Numer referencyjny: SZP.250.46.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nd
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
10

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Postępowanie prowadzone jest w procedurze odwróconej, o której mowa w art. 24 aa. ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Opis przedmiotu zamówienia cpv: CPV – 85200000-1 Przedmiotem zamówienia są usługi weterynaryjne świadczone dla Klinki Małych Zwierząt Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na lata 2020-2022. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia Klinika Małych Zwierząt SGGW Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawierający określenie rodzaju i szacowane ilości realizowanych świadczeń stanowi załącznik nr 6 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR I Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii – internistę. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR II Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii – chirurga. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR III Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów z problemami stomatologicznymi. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR IV Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii – chirurgia. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR V Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii – internistę, anestezjologa. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR VI Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów internistycznych (dyżury nocne). Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR VII Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów internistycznych (dyżury nocne). Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR VIII Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów internistycznych (dyżury nocne). Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR IX Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w diagnostyce obrazowej z umiejętnością interpretacji wyników. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR X Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów neurologicznych. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. W przypadku złożenia ofert na więcej niż jedno zadanie, do każdego zadania należy przewidzieć innego lekarza weterynarii (ten sam lekarz może realizować usługi wyłącznie w ramach jednego zadania).

II.5) Główny kod CPV: 85200000-1
Dodatkowe kody CPV:

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-03-31

II.9) Informacje dodatkowe: Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022r).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wnosi szczegółowych warunków .
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wnosi szczegółowych warunków .
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, iż dysponują odpowiednio wykwalifikowanymi osobami, tj. co najmniej jedną osobą na każde zadanie, posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza weterynarii oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty uzyskania uprawnień. W przypadku oferty na więcej niż jedno zadanie wykonawca powinien dysponować ilością ww. osób odpowiadającą liczbie zadań, na które składa ofertę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60,00
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności zgodnie z §13 ust. 5 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-14, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr:1Nazwa:Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR I Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii – internistę. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022r).

Część nr:2Nazwa:Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR II Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii – chirurga. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówiena40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022r)

Część nr:3Nazwa:Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR III Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów z problemami stomatologicznymi. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówiena40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022r)

Część nr:4Nazwa:Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR IV Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii – chirurgia. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówiena40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022

Część nr:5Nazwa:Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR V Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii – internistę, anestezjologa. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena74,00
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówiena40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022

Część nr:6Nazwa:Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR VI Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów internistycznych (dyżury nocne). Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówiena40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022

Część nr:7Nazwa:Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR VII Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów internistycznych (dyżury nocne). Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówiena40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022

Część nr:8Nazwa:Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR VIII Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów internistycznych (dyżury nocne). Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
cena -60,00 doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówiena40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022

Część nr:9Nazwa:Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR IX Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w diagnostyce obrazowej z umiejętnością interpretacji wyników. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówiena40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022

Część nr:10Nazwa:Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR X Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów neurologicznych. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówiena40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022

26-01-2021 10:49
Marta Ponichter
26-01-2021 10:50
Marta Ponichter