Ogłoszenie nr 593689-N-2020 z dnia 2020-10-06 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.sggw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Państwowa Szkoła Wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://szp.sggw.pl/?oid=445
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://szp.sggw.pl/?oid=445
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony – więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
złożenie bezpośrednio u Zamawiajacego , przesłanie za pośrednictwem operatora pocztowego albo kurierem na adres poniżej :
Adres:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Instytut Medycyny Weterynaryjnej ul. Nowoursynowska 159C 02-776 Warszawa budynek 22, pokój: 114 sekretariat, I piętro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Numer referencyjny: SZP.250.46.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nd
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
10
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Postępowanie prowadzone jest w procedurze odwróconej, o której mowa w art. 24 aa. ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Opis przedmiotu zamówienia cpv: CPV – 85200000-1 Przedmiotem zamówienia są usługi weterynaryjne świadczone dla Klinki Małych Zwierząt Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na lata 2020-2022. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia Klinika Małych Zwierząt SGGW Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawierający określenie rodzaju i szacowane ilości realizowanych świadczeń stanowi załącznik nr 6 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR I Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii – internistę. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR II Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii – chirurga. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR III Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów z problemami stomatologicznymi. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR IV Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii – chirurgia. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR V Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii – internistę, anestezjologa. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR VI Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów internistycznych (dyżury nocne). Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR VII Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów internistycznych (dyżury nocne). Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR VIII Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów internistycznych (dyżury nocne). Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR IX Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w diagnostyce obrazowej z umiejętnością interpretacji wyników. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR X Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów neurologicznych. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. W przypadku złożenia ofert na więcej niż jedno zadanie, do każdego zadania należy przewidzieć innego lekarza weterynarii (ten sam lekarz może realizować usługi wyłącznie w ramach jednego zadania).
II.5) Główny kod CPV: 85200000-1
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2022-03-31
II.9) Informacje dodatkowe: Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022r).
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Określenie warunków: Zamawiający nie wnosi szczegółowych warunków .
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wnosi szczegółowych warunków .
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, iż dysponują odpowiednio wykwalifikowanymi osobami, tj. co najmniej jedną osobą na każde zadanie, posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza weterynarii oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty uzyskania uprawnień. W przypadku oferty na więcej niż jedno zadanie wykonawca powinien dysponować ilością ww. osób odpowiadającą liczbie zadań, na które składa ofertę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności zgodnie z §13 ust. 5 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-14, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR I Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii – internistę. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022r).
Część nr: | 2 | Nazwa: | Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR II Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii – chirurga. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówiena | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022r)
Część nr: | 3 | Nazwa: | Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR III Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów z problemami stomatologicznymi. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówiena | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022r)
Część nr: | 4 | Nazwa: | Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR IV Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii – chirurgia. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówiena | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022
Część nr: | 5 | Nazwa: | Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR V Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii – internistę, anestezjologa. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 74,00 |
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówiena | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022
Część nr: | 6 | Nazwa: | Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR VI Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów internistycznych (dyżury nocne). Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówiena | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022
Część nr: | 7 | Nazwa: | Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR VII Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów internistycznych (dyżury nocne). Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówiena | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022
Część nr: | 8 | Nazwa: | Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR VIII Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów internistycznych (dyżury nocne). Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
cena -60,00 doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówiena | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022
Część nr: | 9 | Nazwa: | Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR IX Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w diagnostyce obrazowej z umiejętnością interpretacji wyników. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówiena | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022
Część nr: | 10 | Nazwa: | Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR X Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów neurologicznych. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówiena | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022