Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz odpadów weterynaryjnych i medycznych na okres 12 miesięcy dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

SZP.250.27.2022
2022-07-25
2022-08-23 11:00
2022-08-23 13:00

Dz.U./S S141

25/07/2022

403763-2022-PL

Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:403763-2022:TEXT:PL:HTML

Polska-Warszawa: Usługi wywozu odpadów

2022/S 141-403763

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Podstawa prawna:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Adres pocztowy: ul. Nowoursynowska 166

Miejscowość: Warszawa

Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa

Kod pocztowy: 02-787

Państwo: Polska

E-mail: magdalena_zywno@sggw.edu.pl

Tel.: +48 225931385

Faks: +48 225931385

Adresy internetowe:

Główny adres: www.sggw.pl

I.3) Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod

adresem: https://bip.sggw.edu.pl/zamowienie-publiczne/usluga-odbioru-i-zagospodarowania-odpadow[1]komunalnych-oraz-odpadow-weterynaryjnych-i-medycznych-na-okres-12-miesiecy-dla-szkoly-glownej[1]gospodarstwa-wiejskiego-w-warszawie/

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za

pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej

Inny rodzaj: Państwowa Szkoła Wyższa

I.5) Główny przedmiot działalności

Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:

Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz odpadów weterynaryjnych i medycznych na

okres 12 miesięcy dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Numer referencyjny: SZP.250.27.2022

II.1.2) Główny kod CPV

90511000 Usługi wywozu odpadów

II.1.3) Rodzaj zamówienia

Usługi

II.1.4) Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz odpadów

weterynaryjnych i medycznych na okres 12 miesięcy dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w

Warszawie. Do zadań wykonawcy będzie należało zapewnienie odbioru i zagospodarowania odpadów

komunalnych, medycznych i weterynaryjnych z terenu SGGW w Warszawie, w okresie 12 miesięcy od daty

podpisania umowy, i wyposażenie ich w pojemniki i worki na odpady. Zapewnienie posiadania pojazdów

niezbędnych do realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na części, zgodnie z

rozdziałem IV niniejszej SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: tak

Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 3

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:

Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, gabarytów oraz odpadów zielonych.

Część nr: 1

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV

90511000 Usługi wywozu odpadów

II.2.3) Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa

II.2.4) Opis zamówienia:

Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, gabarytów oraz odpadów zielonych. Miejsce

wykonania części przedmiotu zamówienia: Teren Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul.

Nowoursynowska 159, 164,166 ,161, 92/100, 100, ul. Rakowiecka 30, ul. Madalińskiego 38/40. Szczegółowy

opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 6 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości – Nazwa: Częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych / Waga: 20,00

Kryterium jakości – Nazwa: Czas ustawienia nowych/dodatkowych pojemników / Waga: 20,00

Cena – Waga: 60,00

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w miesiącach: 12

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11) Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:

Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych i weterynaryjnych.

Część nr: 2

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV

90524400 Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

II.2.3) Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa

II.2.4) Opis zamówienia:

Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych i weterynaryjnych. Miejsce wykonania części przedmiotu

zamówienia: Teren Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 159, 164, 166

161, 92/100, 100.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 6 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu

zamówienia.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości – Nazwa: Czas reakcji na telefoniczne zgłoszenie potrzeby odbioru / Waga: 40,00

Cena – Waga: 60,00

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w miesiącach: 12

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11) Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:

Usługa odbioru materiałów kategorii I, II, III – uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego.

Część nr: 3

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV

90524000 Usługi w zakresie odpadów medycznych

II.2.3) Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa

II.2.4) Opis zamówienia:

Usługa odbioru materiałów kategorii I, II, III – uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego. Miejsce

wykonania części przedmiotu zamówienia: Teren Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul.

Nowoursynowska 159,164, 166 161, 92/100, 100.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 6 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu

zamówienia.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości – Nazwa: Czas reakcji na telefoniczne zgłoszenie potrzeby odbioru zwłok / Waga: 40,00

Cena – Waga: 60,00

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w miesiącach: 12

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11) Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14) Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru

zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają niżej

określone warunki udziału w postępowaniu.

W zakresie ZADANIA 1

  1. a) posiadania przez Wykonawcę wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów

komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Warszawy i prowadzonego przez Prezydenta Miasta

Warszawy, na podstawie art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

(Dz.U. z 2019r. poz.2010 ze zm.),

  1. b) posiadania przez Wykonawcę wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w

opakowaniach i gospodarujących odpadami – BDO, prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa

na podstawie art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701) w tym także

w zakresie dotyczącym transportujących odpady (art. 50 ust 1 pkt 5 lit b ustawy o odpadach),

W zakresie ZADANIA 2

  1. a) posiadania wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i

gospodarujących odpadami – BDO, prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa na podstawie

art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701) w tym także w zakresie

dotyczącym transportujących odpady (art. 50 ust 1 pkt 5 lit b ustawy o odpadach),

  1. b) posiadania zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu,

odbioru i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego i weterynaryjnego objętych

zamówieniem w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz.

21 z późn. zm.)

W zakresie ZADANIA 3

  1. a) posiadania wpisu do rejestru działalności nadzorowanej zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu

Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009r. określającego przepisy sanitarne

dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych, nieprzeznaczonych do

spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002) w zakresie transportowania ubocznych

produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 1, 2 i 3

  1. b) posiadania decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii dopuszczającą środki transportowe, będące w

posiadaniu oferenta, do przewożenia ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii I, II, III;

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający wymaga aby wykonawca:

W zakresie ZADANIA 1

  1. a) wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia

działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie świadczył w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 m[1]cy, co najmniej 2 usługi z zakresu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych minimum jednego z

następujących kodów odpadów: (15 01 01), (15 01 02), (15 01 06), (15 01 07), (20 01 40), (20 01 02), (20 01

08), (20 01 39), (20 02 01), (20 03 01) na łączna wartość jednej usługi nie mniejszą niż 700 000,00 brutto.

  1. b) wykazał, że dysponuje pojazdami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj. pojazdami spełniającymi

wymagania min. Euro V lub więcej ( wyposażenia pojazdów realizujących usługę w lokalizatory GPS oraz

kamerę z tyłu pojazdu) rejestrujące trasę przejazdu, z możliwością odtworzenia przez Zamawiającego obrazu),

w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji umowy tj.:

– co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;

– co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych;

– co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej.

  1. c) wykazał, że dysponuje odpowiednim następującym zapleczem:

– bazą magazynowo–transportową spełniającą wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska

z dnia 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od

właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122).

W zakresie ZADANIA 2

Warunek ten spełni Wykonawca, który dysponuje dostępną czynną instalacją do unieszkodliwiania odpadów

medycznych zakaźnych, w której realizowana będzie usługa w zakresie ich unieszkodliwiania zgodnie z

ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach, posiadającą wolne moce przerobowe dla odpadów medycznych

pochodzących od Zamawiającego w ilościach określonych w niniejszym postępowaniu. Zgodnie z obowiązującą

ustawą o odpadach Zamawiający wymaga, aby odpady medyczne z grupy 18 01 oraz 18 02 były termicznie

przekształcane w spalarniach odpadów niebezpiecznych (art. 95 ust. 2 ustawy o odpadach) z zachowaniem

tzw. zasady bliskości (art. 20 ust. 3 i 6 ustawy o odpadach) tj.:

1) w zakładzie zlokalizowanym na obszarze województwa mazowieckiego

lub

2) na obszarze innego województwa, w najbliżej położonej instalacji, gdy istniejące na obszarze województwa

mazowieckiego instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych.

W zakresie ZADANIA 3

  1. a) dysponuje co najmniej (1) jednym pojazdem umożliwiającym odbiór i transport zwłok dużych zwierząt (w tym

krowy i konie) w całości bez konieczności podziału ich na części.

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 23/08/2022

Czas lokalny: 11:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Oferta musi zachować ważność do: 20/11/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert

Data: 23/08/2022

Czas lokalny: 13:00

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.3) Informacje dodatkowe:

1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w zakresie ZADANIA 1:

1)Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść

wadium w kwocie: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2)Wadium musi obejmować pełen okres

związania ofertą. 3)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy

Pzp tj.:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych

przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej

Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz .310, 836 i 1562 ze zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank PEKAO S.A.,

nr rachunku 77 1240 6003 111 0000 4942 8931. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy

zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek

bankowy zamawiającego). Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w

oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez

wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:-nazwę dającego zlecenie (wykonawcy),

beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem

wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. –

określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,-kwotę gwarancji/poręczenia,-

termin ważności gwarancji/poręczenia,-zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia

bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6

ustawy Pzp.

W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: – w zakresie Zadania 1 należy wnieść

zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.

– w zakresie Zadania 2 i Zadania 3 nie wymaga się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

  1. Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących

formach:

1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z

tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach

ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z

dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3.Inne formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy dopuszczone przez zamawiającego: nie dotyczy.

4.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek

bankowy zamawiającego:

Bank PEKAO S. A. Oddział w Warszawie, Ul. Nowoursynowska 166, Nr konta: 77 1240 6003 1111 0000 4942

8931 5.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy

zdeponować w: Oryginał dokumentu należy zdeponować w Kwesturze ul. Nowoursynowska 166, 02-787

Warszawa, Lewa Podkówka, I piętro po wcześniejszym przedstawieniu Kwestorowi SGGW odpowiednich

dokumentów na 3 dni robocze przed terminem zawarcia umowy w celu ich poświadczenia. Wykonawca

zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu wraz z oryginałem i opinią Kwestury dokumenty przed

wyznaczonym terminem zawarcia umowy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed

zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 7.Do

zmiany formy zabezpieczenia w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 451 ustawy Pzp. 8.Zamawiający zwróci

całość zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za

należycie wykonane.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

Tel.: +48 224537701

Faks: +48 224537700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

Tel.: +48 224537701

Faks: +48 224537700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

  1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu, a

także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes

w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez

zamawiającego przepisów ustawy.

  1. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia

przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy.

  1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w

postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na

podstawie ustawy.

  1. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane

bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub

równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.

  1. Odwołanie powinno wskazywać czynności lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca

się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz

wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

  1. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania

w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się,

iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli

przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji

elektronicznej.

  1. Odwołanie wnosi się:
  2. a) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego

wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni –

jeżeli zostały przesłane w inny sposób;

  1. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków

zamówienia wnosi się w terminie:

  1. a) 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia

specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej;

  1. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega

zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.

  1. Pozostałe kwestie związane ze środkami ochrony prawnej określone są w dziale VI „Środki ochrony

prawnej” ustawy.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwolawcza

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

Tel.: +48 224537701

Faks: +48 224537700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

20/07/2022

25/07/2022 S141

https://ted.europa.eu/TED

13-07-2022 09:10
Beata Bud-Gusaim
28-10-2022 14:48
Beata Bud-Gusaim