Dz.U./S S141
25/07/2022
403763-2022-PL
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:403763-2022:TEXT:PL:HTML
Polska-Warszawa: Usługi wywozu odpadów
2022/S 141-403763
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Adres pocztowy: ul. Nowoursynowska 166
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
Kod pocztowy: 02-787
Państwo: Polska
E-mail: magdalena_zywno@sggw.edu.pl
Tel.: +48 225931385
Faks: +48 225931385
Adresy internetowe:
Główny adres: www.sggw.pl
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod
adresem: https://bip.sggw.edu.pl/zamowienie-publiczne/usluga-odbioru-i-zagospodarowania-odpadow[1]komunalnych-oraz-odpadow-weterynaryjnych-i-medycznych-na-okres-12-miesiecy-dla-szkoly-glownej[1]gospodarstwa-wiejskiego-w-warszawie/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za
pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Państwowa Szkoła Wyższa
I.5) Główny przedmiot działalności
Edukacja
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz odpadów weterynaryjnych i medycznych na
okres 12 miesięcy dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Numer referencyjny: SZP.250.27.2022
II.1.2) Główny kod CPV
90511000 Usługi wywozu odpadów
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz odpadów
weterynaryjnych i medycznych na okres 12 miesięcy dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w
Warszawie. Do zadań wykonawcy będzie należało zapewnienie odbioru i zagospodarowania odpadów
komunalnych, medycznych i weterynaryjnych z terenu SGGW w Warszawie, w okresie 12 miesięcy od daty
podpisania umowy, i wyposażenie ich w pojemniki i worki na odpady. Zapewnienie posiadania pojazdów
niezbędnych do realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na części, zgodnie z
rozdziałem IV niniejszej SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 3
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, gabarytów oraz odpadów zielonych.
Część nr: 1
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
90511000 Usługi wywozu odpadów
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
II.2.4) Opis zamówienia:
Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, gabarytów oraz odpadów zielonych. Miejsce
wykonania części przedmiotu zamówienia: Teren Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul.
Nowoursynowska 159, 164,166 ,161, 92/100, 100, ul. Rakowiecka 30, ul. Madalińskiego 38/40. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 6 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych / Waga: 20,00
Kryterium jakości – Nazwa: Czas ustawienia nowych/dodatkowych pojemników / Waga: 20,00
Cena – Waga: 60,00
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych i weterynaryjnych.
Część nr: 2
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
90524400 Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
II.2.4) Opis zamówienia:
Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych i weterynaryjnych. Miejsce wykonania części przedmiotu
zamówienia: Teren Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 159, 164, 166
161, 92/100, 100.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 6 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu
zamówienia.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Czas reakcji na telefoniczne zgłoszenie potrzeby odbioru / Waga: 40,00
Cena – Waga: 60,00
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Usługa odbioru materiałów kategorii I, II, III – uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego.
Część nr: 3
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
90524000 Usługi w zakresie odpadów medycznych
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
II.2.4) Opis zamówienia:
Usługa odbioru materiałów kategorii I, II, III – uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego. Miejsce
wykonania części przedmiotu zamówienia: Teren Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul.
Nowoursynowska 159,164, 166 161, 92/100, 100.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 6 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu
zamówienia.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Czas reakcji na telefoniczne zgłoszenie potrzeby odbioru zwłok / Waga: 40,00
Cena – Waga: 60,00
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru
zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają niżej
określone warunki udziału w postępowaniu.
W zakresie ZADANIA 1
- a) posiadania przez Wykonawcę wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Warszawy i prowadzonego przez Prezydenta Miasta
Warszawy, na podstawie art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(Dz.U. z 2019r. poz.2010 ze zm.),
- b) posiadania przez Wykonawcę wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w
opakowaniach i gospodarujących odpadami – BDO, prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa
na podstawie art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701) w tym także
w zakresie dotyczącym transportujących odpady (art. 50 ust 1 pkt 5 lit b ustawy o odpadach),
W zakresie ZADANIA 2
- a) posiadania wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i
gospodarujących odpadami – BDO, prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa na podstawie
art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701) w tym także w zakresie
dotyczącym transportujących odpady (art. 50 ust 1 pkt 5 lit b ustawy o odpadach),
- b) posiadania zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu,
odbioru i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego i weterynaryjnego objętych
zamówieniem w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz.
21 z późn. zm.)
W zakresie ZADANIA 3
- a) posiadania wpisu do rejestru działalności nadzorowanej zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009r. określającego przepisy sanitarne
dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych, nieprzeznaczonych do
spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002) w zakresie transportowania ubocznych
produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 1, 2 i 3
- b) posiadania decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii dopuszczającą środki transportowe, będące w
posiadaniu oferenta, do przewożenia ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii I, II, III;
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający wymaga aby wykonawca:
W zakresie ZADANIA 1
- a) wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie świadczył w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 m[1]cy, co najmniej 2 usługi z zakresu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych minimum jednego z
następujących kodów odpadów: (15 01 01), (15 01 02), (15 01 06), (15 01 07), (20 01 40), (20 01 02), (20 01
08), (20 01 39), (20 02 01), (20 03 01) na łączna wartość jednej usługi nie mniejszą niż 700 000,00 brutto.
- b) wykazał, że dysponuje pojazdami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj. pojazdami spełniającymi
wymagania min. Euro V lub więcej ( wyposażenia pojazdów realizujących usługę w lokalizatory GPS oraz
kamerę z tyłu pojazdu) rejestrujące trasę przejazdu, z możliwością odtworzenia przez Zamawiającego obrazu),
w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji umowy tj.:
– co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;
– co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych;
– co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej.
- c) wykazał, że dysponuje odpowiednim następującym zapleczem:
– bazą magazynowo–transportową spełniającą wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska
z dnia 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122).
W zakresie ZADANIA 2
Warunek ten spełni Wykonawca, który dysponuje dostępną czynną instalacją do unieszkodliwiania odpadów
medycznych zakaźnych, w której realizowana będzie usługa w zakresie ich unieszkodliwiania zgodnie z
ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach, posiadającą wolne moce przerobowe dla odpadów medycznych
pochodzących od Zamawiającego w ilościach określonych w niniejszym postępowaniu. Zgodnie z obowiązującą
ustawą o odpadach Zamawiający wymaga, aby odpady medyczne z grupy 18 01 oraz 18 02 były termicznie
przekształcane w spalarniach odpadów niebezpiecznych (art. 95 ust. 2 ustawy o odpadach) z zachowaniem
tzw. zasady bliskości (art. 20 ust. 3 i 6 ustawy o odpadach) tj.:
1) w zakładzie zlokalizowanym na obszarze województwa mazowieckiego
lub
2) na obszarze innego województwa, w najbliżej położonej instalacji, gdy istniejące na obszarze województwa
mazowieckiego instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych.
W zakresie ZADANIA 3
- a) dysponuje co najmniej (1) jednym pojazdem umożliwiającym odbiór i transport zwłok dużych zwierząt (w tym
krowy i konie) w całości bez konieczności podziału ich na części.
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 23/08/2022
Czas lokalny: 11:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 20/11/2022
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 23/08/2022
Czas lokalny: 13:00
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.3) Informacje dodatkowe:
1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w zakresie ZADANIA 1:
1)Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść
wadium w kwocie: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2)Wadium musi obejmować pełen okres
związania ofertą. 3)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy
Pzp tj.:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych
przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz .310, 836 i 1562 ze zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank PEKAO S.A.,
nr rachunku 77 1240 6003 111 0000 4942 8931. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy
zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek
bankowy zamawiającego). Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w
oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez
wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:-nazwę dającego zlecenie (wykonawcy),
beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem
wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. –
określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,-kwotę gwarancji/poręczenia,-
termin ważności gwarancji/poręczenia,-zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia
bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6
ustawy Pzp.
W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: – w zakresie Zadania 1 należy wnieść
zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
– w zakresie Zadania 2 i Zadania 3 nie wymaga się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących
formach:
1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z
tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach
ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.Inne formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy dopuszczone przez zamawiającego: nie dotyczy.
4.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek
bankowy zamawiającego:
Bank PEKAO S. A. Oddział w Warszawie, Ul. Nowoursynowska 166, Nr konta: 77 1240 6003 1111 0000 4942
8931 5.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy
zdeponować w: Oryginał dokumentu należy zdeponować w Kwesturze ul. Nowoursynowska 166, 02-787
Warszawa, Lewa Podkówka, I piętro po wcześniejszym przedstawieniu Kwestorowi SGGW odpowiednich
dokumentów na 3 dni robocze przed terminem zawarcia umowy w celu ich poświadczenia. Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu wraz z oryginałem i opinią Kwestury dokumenty przed
wyznaczonym terminem zawarcia umowy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 7.Do
zmiany formy zabezpieczenia w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 451 ustawy Pzp. 8.Zamawiający zwróci
całość zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za
należycie wykonane.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
- Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu, a
także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes
w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez
zamawiającego przepisów ustawy.
- Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia
przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy.
- Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na
podstawie ustawy.
- Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane
bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub
równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
- Odwołanie powinno wskazywać czynności lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca
się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz
wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
- Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania
w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się,
iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli
przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej.
- Odwołanie wnosi się:
- a) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni –
jeżeli zostały przesłane w inny sposób;
- Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków
zamówienia wnosi się w terminie:
- a) 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia
specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej;
- W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega
zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.
- Pozostałe kwestie związane ze środkami ochrony prawnej określone są w dziale VI „Środki ochrony
prawnej” ustawy.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwolawcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
20/07/2022
25/07/2022 S141
https://ted.europa.eu/TED
Załączniki
- SWZ
- Załączniki w wersji do edycji
- Odpowiedź na pytanie.
- Odpowiedzi na pytania
- Załącznik nr 1 do Odpowiedzi na pytania - Wykaz lokalizacji zada. 2
- Odpowiedzi na pytania (2)
- Odpowiedzi na pytania (3)
- Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
- Informacja z otwarcia ofert.
- Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Zadania 1 i unieważnieniu postępowania w zakresie Zadania 3
- Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Zadania 2.