Polska-Warszawa: Urządzenia komputerowe
2022/S 052-134740
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Adres pocztowy: Nowoursynowska 166
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL Polska
Kod pocztowy: 02-787
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Kinga Zwierz
E-mail: kinga_zwierz@sggw.edu.pl
Tel.: +48 225935562
Adresy internetowe:
Główny adres: https://www.sggw.edu.pl/
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.sggw.edu.pl/zamowieniapubliczne/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia Publiczna
I.5) Główny przedmiot działalności
Edukacja
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Numer referencyjny: SZP.250.4.2022
II.1.2) Główny kod CPV
30200000 Urządzenia komputerowe
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4) Krótki opis:
Zadanie 1: Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w
Warszawie
Zadanie 2: Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z monitorami
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Część nr: 1
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
30213100 Komputery przenośne
30213300 Komputer biurkowy
30231300 Monitory ekranowe
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL91 Warszawski stołeczny
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
II.2.4) Opis zamówienia:
Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego dla SGGW w ramach zamówienia podstawowego w kategoriach:
A. Monitory:
a. M1 – 120 szt.
b. M2 – 102 szt.
B. Komputery stacjonarne:
a. K1 – 122 szt.
b. AiO – 93 szt.
C. Komputery przenośne:
a. N1 – 29 szt.
b. N2 – 81 szt.
c. NV – 14 szt.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 24
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:
Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego dla SGGW w ramach prawa opcji w kategoriach:
A. Monitory:
a. M1 – 60 szt.
b. M2 – 51 szt.
B. Komputery stacjonarne:
a. K1 – 61 szt.
b. AiO – 46 szt.
C. Komputery przenośne:
a. N1 – 14 szt.
b. N2 – 40 szt.
c. NV – 7 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do niniejszej SWZ
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z monitorami
Część nr: 2
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
30213300 Komputer biurkowy
30231300 Monitory ekranowe
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL91 Warszawski stołeczny
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
II.2.4) Opis zamówienia:
Jednorazowa dostawa 60 szt. komputerów typu K1 wraz z 60 szt. monitorów typu M1 oraz 21 szt. komputerów typu K2 wraz z 21 szt. monitorów typu M1
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 30
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 21/04/2022
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 19/07/2022
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 21/04/2022
Czas lokalny: 12:00
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.3) Informacje dodatkowe:
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: nie dotyczy
Miejscowość: nie dotyczy
Państwo: Polska
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy.
3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
5. Odwołanie powinno wskazywać czynności lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
6. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
7. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób;
8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej;
9. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.
10. Pozostałe kwestie związane ze środkami ochrony prawnej określone są w dziale VI „Środki ochrony
prawnej” ustawy.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
10/03/20
Załączniki
- SWZ
- Załącznik nr 1.1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową dot. Zadania 1
- Załącznik nr 1.2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową dot. Zadania 2
- Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 3 do SWZ – JEDZ
- Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji
- Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz dostaw
- Wezwanie do przystąpienia do postępowania odwoławczego
- Załącznik do wezwania - Odwołanie
- Zmiana treści SWZ dot. Zadania 1
- Zmieniony Załącznik nr 1.1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dot. Zadania 1
- Zmiana treści SWZ nr 2 dot. Zadania 1
- Zmieniony Załącznik nr 1.1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dot. Zadania 1
- Zmiana treści SWZ nr 3
- Odpowiedzi na pytania Wykonawców - Zmiana treści SWZ nr 4
- Załącznik nr 1.1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dot. Zadania 1 - ZMIANA III
- Załącznik nr 1.2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dot. Zadania 2 - ZMIANA III
- Zmiana treści SWZ nr 5
- Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
- Zbiorcze zestawienie ofert
- Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Zadania 1 i Zadania 2