Polska-Warszawa: Centrale telefoniczne
2022/S 138-393734
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Adres pocztowy: Nowoursynowska 166
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL Polska
Kod pocztowy: 02-787
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Kinga Zwierz
E-mail: kinga_zwierz@sggw.edu.pl
Tel.: +48 225935562
Adresy internetowe:
Główny adres: https://www.sggw.edu.pl/
I.3)Komunikacja
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
I.5)Główny przedmiot działalności
Sekcja II: Przedmiot
II.1.1)Nazwa:
Modernizacja systemu zarządzania komunikacją głosową dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w ramach projektu pn.: „Synergia – Zintegrowany Program Rozwoju SGGW”
II.1.2)Główny kod CPV
II.1.3)Rodzaj zamówienia
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu zarządzania komunikacją głosową – zakup licencji wraz z wdrożeniem oraz dostawa aparatów telefonicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
II.1.6)Informacje o częściach
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
II.2.4)Opis zamówienia:
W ramach postępowania Wykonawca musi m.in.:
a) dostarczyć centralę telefoniczną wraz z niezbędnym sprzętem oraz oprogramowaniem i licencjami (w tym także niezbędne systemy operacyjne i bazy danych),
b) przeprowadzić instalacje i konfiguracje centrali telefonicznej i innych niezbędnych do jej działania komponentów,
c) realizować etapami migrację użytkowników z obecnego rozwiązania do nowego, wdrażanego systemu,
d) przeprowadzić niezbędne prace prowadzące do spełnienia wymagań ilościowych oraz funkcjonalnych zawartych w niniejszej specyfikacji,
e) przeprowadzić szkolenia dla administratorów systemu, co najmniej w liczbie 5 osób,
f) zapewnić wsparcie techniczne systemu telekomunikacyjnego – w wymiarze 240 godzin/3 lata.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
II.2.11)Informacje o opcjach
W ramach niniejszej umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie nie większym niż wykazany poniżej :
a) telefon IP – aparat podstawowy typ 1 – opcja 500 szt.
b) telefon IP – aparat podstawowy typ 2 – opcja 200 szt.
c) telefon IP – aparat sekretarsko/dyrektorski typ 3 – opcja 50 szt.
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Umowa nr POWR.03.05.00-00-Z046/18 z 11.6.2019 o dofinansowanie projektu pn. „Synergia – zintegrowany program rozwoju SGGW”. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu wiedza edukacja rozwój na lata 2014–2020.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Sekcja IV: Procedura
IV.1.1)Rodzaj procedury
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Miejscowość: nie dotyczy
Państwo: Polska
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy.
3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
5. Odwołanie powinno wskazywać czynności lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
6. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
7. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób;
8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej;
9. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.
10. Pozostałe kwestie związane ze środkami ochrony prawnej określone są w dziale VI „Środki ochrony prawnej” ustawy.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
Załączniki
- SWZ
- Załącznik nr 2 do SWZ – wzór formularza ofertowego
- Załącznik nr 3 do SWZ - wzór formularza cenowego
- Załącznik nr 4 do SWZ - wzór JEDZ
- Załącznik nr 5 do SWZ - wzór oświadczenia dot. przesłanek wykluczenia
- Załącznik nr 6 do SWZ - wzór oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby dot. przesłanek wykluczenia
- Załącznik nr 7 do SWZ - wzór oświadczenia dot. grupy kapitałowej
- Załącznik nr 8 do SWZ - wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji
- Załącznik nr 9 do SWZ – wzór wykazu dostaw
- Załącznik nr 10 do SWZ – wzór wykazu osób
- Wezwanie do przystąpienia do postepowania odwoławczego
- Kopia odwołania
- Zmiana treści SWZ z załącznikami
- Zmiana 2 treści SWZ z załącznikiem
- Ogłoszenie o zmianie terminów przesłane do TED
- Pismo dot. zmiany terminów
- Odpowiedzi na pytania
- Wezwanie do przystąpienia do postepowania odwoławczego II
- Kopia odwołania II
- Pismo dot. zmiany terminów II
- Zmiana treści SWZ
- Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
- Zbiorcze zestawienie ofert
- Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Ogłoszenie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty
- Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty II
- Unieważnienie czynności wyboru najkorzystniejszej oferty II
- Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty III
- Unieważnienie czynności wyboru najkorzystniejszej oferty III
- Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty i odrzuceniu oferty