Kompleksowe sprzątanie w obiektach SGGW z zabezpieczeniem w środki czystościowe.

SZP.250.50.2022
2022-10-07
2022-10-24 12:00
2022-10-24 14:00

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Adres pocztowy: ul. Nowoursynowska 166
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
Kod pocztowy: 02-787
Państwo: Polska
E-mail: szp@sggw.edu.pl
Tel.: +48 225931385
Faks: +48 225931385
Adresy internetowe:
Główny adres: www.sggw.edu.pl
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod
adresem: https://bip.sggw.edu.pl/zamowienie-publiczne/kompleksowe-sprzatanie-w-obiektach-sggw-zzabezpieczeniem-w-srodki-czystosciowe/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za
pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Państwowa Szkoła Wyższa
I.5) Główny przedmiot działalności
Edukacja
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Kompleksowe sprzątanie w obiektach SGGW z zabezpieczeniem w środki czystościowe.
Numer referencyjny: SZP.250.50.2022
II.1.2) Główny kod CPV
90910000 Usługi sprzątania
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4) Krótki opis:
Sprzątanie obejmuje ciągi komunikacyjne (korytarze, klatki schodowe, windy), łazienki oraz przedpokoje i
aneksy kuchenne w segmentach mieszkalnych, łazienki ogólne, pomieszczenia użytkowe (kuchnie, pralnie
z suszarniami, sale telewizyjne, sale cichej nauki, sale spotkań, sale komputerowe, palarnie, sale rekreacji,
recepcje i biura Zespołów Domów Studenckich, dalej również jako „ZDS”) oraz pokoje gościnne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ
2 / 5
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2) Opis
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
II.2.4) Opis zamówienia:
Sprzątanie obejmuje ciągi komunikacyjne (korytarze, klatki schodowe, windy), łazienki oraz przedpokoje i
aneksy kuchenne w segmentach mieszkalnych, łazienki ogólne, pomieszczenia użytkowe (kuchnie, pralnie
z suszarniami, sale telewizyjne, sale cichej nauki, sale spotkań, sale komputerowe, palarnie, sale rekreacji,
recepcje i biura Zespołów Domów Studenckich, dalej również jako „ZDS”) oraz pokoje gościnne.
Zespół Domów Studenckich nr 1 (175 miejsc noclegowych)
DS Oaza, ul. Madalińskiego 39/43
Zespół Domów Studenckich nr 2 (737 miejsc noclegowych)
DS Eden, DS Feniks, ul. Nowoursynowska 161
Zespół Domów Studenckich nr 3 (730 miejsc noclegowych)
DS Adara, DS Bazyliszek, ul. Nowoursynowska 161
Zespół Domów Studenckich nr 4 (737 miejsc noclegowych)
DS Cezar, DS Dendryt, ul. Nowoursynowska 161
Zespół Domów Studenckich nr 5 (737 miejsc noclegowych)
DS Grand, DS. Hilton, ul. Nowoursynowska 161
Zespół Domów Studenckich nr 7 (596 miejsc noclegowych)
DS Limba, ul. Nowoursynowska 161 (554 miejsca noclegowe)
DS Krokus, ul. Vogla 44 (42 miejsca noclegowe)
Dom Akademicki „Ikar (tylko ciągi komunikacyjne i powierzchnie ogólnoużytkowe, do 8 piętra)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 24
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki udziału
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
3 / 5
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących sytuacji
ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
200 000,00 zł
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
wykonaniem należycie co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym
przedmiot zamówienia (tj: usługi sprzątania budynków), w zakresie codziennego sprzątania obiektów
zamieszkania zbiorowego, o łącznej powierzchni, co najmniej 15 000 m2 oraz wartości za okres 12 miesięcy
minimum 1 500 000,00 zł brutto.
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 24/10/2022
Czas lokalny: 12:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 21/01/2023
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 24/10/2022
Czas lokalny: 14:00
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.3) Informacje dodatkowe:
1Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany.przed upływem terminu składania ofert, wnieść
wadium w kwocie:150 000,00zł(słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).Wadium musi obejmować
pełen okres związania ofertą.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97
ust. 7 ustawy Pzp tj.:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz .310, 836 i 1562 ze zm)Wadium
wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank PKO S.A. Oddział w
Warszawie numer rachunku 77 1240 6003 1111 0000 4942 8931 z dopiskiem „wadium-przetarg nieograniczony
sprawa SZP.250.50.2022 Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej
4 / 5
przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).Wadium
wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu
elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i
powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji
(zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji
lub poręczeniu musi być Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie- określenie wierzytelności,
która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/
poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze
pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.W przypadku, gdy
wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do
upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust.
2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
2.W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:należy wnieść zabezpieczenie należytego
wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie,Zabezpieczenie może być wnoszone,
według wyboru wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy
jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Inne formy zabezpieczenia należytego
wykonania umowy dopuszczone przez zamawiającego: nie dotyczy.Zabezpieczenie należytego wykonania
umowy wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:Bank PEKAO
S. A.Oddział w Warszawie,Ul. Nowoursynowska 166 ,Nr konta: 77 1240 6003 1111 0000 4942 8931,z dopiskiem
„ Zabezpieczenie należytego wykonania umowy – przetarg nieograniczony – SZP.250.50.2022. Zabezpieczenie
należytego wykonania umowy w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w:
Oryginał dokumentu należy zdeponować w Kwesturze ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, Lewa
Podkówka, I piętro po wcześniejszym przedstawieniu Kwestorowi SGGW odpowiednich dokumentów na 3 dni
robocze przed terminem zawarcia umowy w celu ich poświadczenia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć
zamawiającemu wraz z oryginałem i opinią Kwestury dokumenty przed wyznaczonym terminem zawarcia
umowy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
5 / 5
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub
może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony
prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505–590).
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwolawcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
07/10/2022

06-10-2022 12:47
Magdalena Żywno
22-12-2022 13:02
Magdalena Żywno