Informacja o udzielonym zamówieniu na dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego i plastików.

2022-05-06

W związku z art. 11 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) oraz Zarządzenia nr 82 Rektora SGGW z dnia 16 czerwca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których przedmiotem są dostawy lub usługi służące wyłącznie do celów prac badawczych, eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych albo z zakresu działalności kulturalnej,

Katedra Technologii i Oceny Żywności, Instytut Nauk o Żywności Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, u. Nowoursynowska 166, 02-787, ogłasza informację o udzielonym zamówieniu na dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego i plastików w ramach realizacji projektu „Prowadzenie badań nad nowym rodzajem masła o lepszych parametrach smarowności i dłuższym terminie przydatności do spożycia” realizowanego w ramach Działania M16 Współpraca objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (nr umowy: 00012.DDD.6509.00036.2019.05).

Zamówienia udzielono firmom (i zawarto umowę):

Metrohm Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Opacz Kolonia, ul. Centralna nr 27, 05-816 Michałowice – Zadanie 1, 2

Ewa Wacholska UNI-EXPORT- INSTRUMENTS-POLSKA, ul. Kickiego 4a lok. 50, 04-369 Warszawa – Zadanie 3

Konica Minolta Sensing Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce z siedzibą przy ul. Skarbowców 23A, 53-025 Wrocław – Zadanie 4

Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe “CHEMLAND” Zbigniew Bartczak, ul. Usługowa 3, 73-110 Stargard Szczeciński – Zadanie 5

06-05-2022 08:55
Mateusz Skłodowski