Informacja o udzielonym zamówieniu na dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego.

2022-10-13

W związku z art. 11 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 18 maja 2021 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129)  oraz Zarządzenia nr 82 Rektora SGGW z dnia 16 czerwca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których przedmiotem są dostawy lub usługi służące wyłącznie do celów prac badawczych, eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych albo z zakresu działalności kulturalnej,

 

Katedra Technologii i Oceny Żywności, Instytut Nauk o Żywności Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, u. Nowoursynowska 166, 02-787, ogłasza informację o udzielonym zamówieniu na dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego  w ramach realizacji projektu „Prowadzenie badań nad nowym rodzajem masła o lepszych parametrach smarowności i dłuższym terminie przydatności do spożycia” realizowanego w ramach Działania M16 Współpraca objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (nr umowy: 00012.DDD.6509.00036.2019.05).

 

Zamówienia udzielono firmom (i zawarto umowę):

Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe “CHEMLAND” Zbigniew Bartczak w spadku, ul. Usługowa 3, 73-110 Stargard Szczeciński – Zadanie 1,  Zadanie 4, Zadanie 5

Metrohm Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Opacz Kolonia, ul. Centralna nr 27, 05-816 Michałowice – Zadanie 2

Biosens Marcin Guz, ul. Hery 26b/56, 01-497 Warszawa – Zadanie 3

VWR International Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Limbowa 5, 80-175 Gdańsk – Zadanie 6.

13-10-2022 13:18
Mateusz Skłodowski