Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Kościelisko 3.10.2023
Ul. Nowoursynowska 166
02-787 Warszawa
Ośrodek Szkoleniowo Wypoczynkowy SGGW
„Marymont”
Kiry 1
34-511 Kościelisko
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie załącznika nr 1 do Zarządzenia nr 83 z dnia 16 czerwca 2021r „Regulamin udzielania w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie zamówień, których wartość netto jest wyższa niż 3 000 PLN i jest niższa od wartości 130 000 PLN,
Zamawiający – Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług, określonych poniżej:
- Zamawiający Ośrodek Szkoleniowo Wypoczynkowy SGGW Marymont
- Przedmiot zamówienia : ZAKUP ZASTAWY STOŁOWEJ DO RESTAURACJI OŚRODKA MARYMONT
- Termin realizacji zamówienia do 12.10.2023
- Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe (cena ewentualnie inne kryteria oceny składanych ofert) kryterium cena
- Inne istotne warunki zamówienia : realizacja zamówienia do dnia 12.10.2023
- Sposób przygotowania oferty .
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej (można przesłać mailem, faksem), na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zakup zastawy stołowej do restauracji ośrodka Marymont”. Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego w ośrodku Marymont, Kiry 1, 34-511 Kościelisko, pocztą, pocztą elektroniczną na adres agnieszka_wojcik_manko@sggw.edu.pl .
- Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę złożyć należy do dnia 6.10.2023 do godziny 12.00