Dostawy – 461420-2020
- EUROPA
- TED Strona główna
- Wyświetlanie ogłoszenia TED w bieżącym języku
Dostawy – 461420-2020
Polska-Warszawa: Komputery przenośne
2020/S 192-461420
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Adres pocztowy: ul. Nowoursynowska 166
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL POLSKA
Kod pocztowy: 02-787
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Joanna Soboń
E-mail: joanna_sobon@sggw.edu.pl
Tel.: +48 225935565Adresy internetowe:Główny adres: http://www.sggw.pl
I.3)Komunikacja
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
I.5)Główny przedmiot działalności
Sekcja II: Przedmiot
II.1.1)Nazwa:
Dostawa komputerów przenośnych dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
II.1.2)Główny kod CPV
II.1.3)Rodzaj zamówienia
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia podstawowego jest dostawa 200 szt. komputerów przenośnych dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
II.1.6)Informacje o częściach
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest dostawa 200 szt. komputerów przenośnych dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2. Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiający wymaga wypełnienia przez Wykonawcę Załącznika nr 1 do SIWZ – Opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy (producenta, typu i modelu) oferowanego sprzętu.
4. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego (100 komputerów przenośnych) po cenach jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy.
5. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w ciągu 3 miesięcy od podpisania umowy, o czym informuje Wykonawcę odrębnym zawiadomieniem.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
II.2.11)Informacje o opcjach
1. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego (100 komputerów przenośnych) po cenach jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy.
2. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w ciągu 3 miesięcy od podpisania umowy, o czym informuje Wykonawcę odrębnym zawiadomieniem.
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
II.2.14)Informacje dodatkowe
Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 20 dni roboczych od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w ciągu 3 miesięcy od zawarcia umowy.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu;
b) spełniają warunki dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zam. nie stawia warunku w tym zakresie.
1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: wypełniony przez Wykonawcę formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporządzony zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE oraz art. 80 ust. 3 dyrektywy 2014/25/UE, zwanego dalej „JEDZ”, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ:
a) niniejszy formularz należy załączyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z wydanym na podst. art. 10g ustawy Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. poz.1320 ze zm.);
b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa także JEDZ-e dotyczące tych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum), JEDZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. JEDZ potwierdza w szczególności brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
d) JEDZ należy dołączyć do oferty w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust 1 Zamawiający żąda, na wezwanie o którym mowa w ust. 3 powyżej następujących dokumentów:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (Załącznik nr 5 do SIWZ);
c) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (Załącznik nr 6 do SIWZ).
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również̇ wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: dostawy sprzętu komputerowego, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym każda ze wskazanych dostaw była o wartości minimum 500 000 PLN netto (słownie: pięćset tysięcy złotych netto).
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie o którym mowa w ust. 4 powyżej złoży:
— wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 4 do SIWZ).
Sekcja IV: Procedura
IV.1.1)Rodzaj procedury
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
sali nr 116 budynku nr 8 (pierwsze piętro), Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Miejscowość: Warszawa
Państwo: PolskaAdres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy.
3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
5. Odwołanie powinno wskazywać czynności lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
7. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
9. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.
10. Pozostałe kwestie związane ze środkami ochrony prawnej określone są w dziale VI „Środki ochrony prawnej” ustawy.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
Linki bezpośrednie
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
05/10/2020
Mój TED
Stopka
Inne serwisy, którymi zarządza Urząd Publikacji
- Ostatnia aktualizacja: 02/10/2020
- Mapa witryny
- O TED
- Pomoc
- Informacja prawna
- Pliki cookie
- Kontakt
- Początek strony
Załączniki
- Ogłoszenie TED
- SIWZ
- Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia
- Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Oferty
- Załącznik nr 3 do SIWZ - JEDZ
- Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz dostaw
- Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie dot. braku wyroku
- Załącznik nr 6 do SIWZ - Oświadczenie dot. braku orzeczenia
- Załącznik nr 7 do SIWZ - Grupa kapitałowa
- Załącznik nr 8 do SIWZ - Wzór umowy
- Załączniki nr 4 i 5 do Umowy
- Załącznik nr 9 do SIWZ - Identyfikator postępowania
- Odpowiedzi na pytania Wykonawców
- Informacja z otwarcia ofert
- Wybór najkorzystniejszej oferty