Polska-Warszawa: Sprzęt związany z komputerami
2022/S 130-367376
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Adres pocztowy: Nowoursynowska 166
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL Polska
Kod pocztowy: 02-787
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Kinga Zwierz
E-mail: kinga_zwierz@sggw.edu.pl
Tel.: +48 225935562
Adresy internetowe:
Główny adres: https://www.sggw.edu.pl/
I.3)Komunikacja
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
I.5)Główny przedmiot działalności
Sekcja II: Przedmiot
II.1.1)Nazwa:
Dostawa kamer i głośników komputerowych dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
II.1.2)Główny kod CPV
II.1.3)Rodzaj zamówienia
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamer i głośników komputerowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
II.1.6)Informacje o częściach
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamer i głośników komputerowych. W ramach zamówienia podstawowego dostawa w liczbie:
– dostawa kamer – 97 sztuk
– dostawa głośników – 60 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
II.2.11)Informacje o opcjach
W ramach prawa opcji przewiduje się:
– dostawę kamer w liczbie 48 sztuk
– dostawę głośników w liczbie 30 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Sekcja IV: Procedura
IV.1.1)Rodzaj procedury
Zamawiający skraca termin składania ofert, z uwagi na pilną potrzebę udzielenia zamówienia celem doposażenia sal dydaktycznych i dostosowania ich do prowadzenia wykładów w formie hybrydowej od września 2022 r., tj. przed rozpoczęciem nowego roku akademickiego. Niezrealizowanie zakupu przed rozpoczęciem roku akademickiego 2022/2023 wiązać się będzie z niemożnością prowadzenia wykładów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Miejscowość: nie dotyczy
Państwo: Polska
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy.
3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
5. Odwołanie powinno wskazywać czynności lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
6. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
7. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób;
8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej;
9. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.
10. Pozostałe kwestie związane ze środkami ochrony prawnej określone są w dziale VI „Środki ochrony prawnej” ustawy.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
Załączniki
- SWZ
- Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny
- Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz ofertowy
- Załącznik nr 3 do SWZ - JEDZ
- Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia
- Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dot. przesłanek wykluczenia
- Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie dot. grupy kapitałowej
- Załącznik nr 7 do SWZ - Oświadczenie o aktualności informacji
- Załącznik nr 8 do SWZ - Wykaz dostaw
- Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
- Zbiorcze zestawienie ofert
- Ogłoszenie o odrzuceniu oferty i ogłoszenie o unieważnieniu postępowania