Dostawy – 586413-2021
Polska-Warszawa: Meble biurowe
2021/S 223-586413
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Adres pocztowy: ul. Nowoursynowska 166
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
Kod pocztowy: 02-787
Państwo: Polska
E-mail: mariola_wisniewska@sggw.edu.pl
Tel.: +48 225931484
Faks: +48 225931481
Adresy internetowe:
Główny adres: www.sggw.edu.pl
I.3)Komunikacja
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
I.5)Główny przedmiot działalności
Sekcja II: Przedmiot
II.1.1)Nazwa:
Dostawa i montaż mebli i innego wyposażenia dla budynku Zaplecza Służb Technicznych SGGW w Warszawie.
II.1.2)Główny kod CPV
II.1.3)Rodzaj zamówienia
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż mebli i innego wyposażenia dla budynku Zaplecza Służb Technicznych SGGW w Warszawie.Zamawiający nie przewiduje obowiązku, lecz dopuszcza możliwość ( i zaleca) odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej pomieszczeń budynku Zaplecza Służb Technicznych SGGW.
Klauzula informacyjna RODO znajduje się w rozdz. II SWZ.Wzory oświadczeń wymaganych od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zostały uwzględnione we wzorze formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp, rozporządzeń wykonawczych oraz przepisy RODO.
II.1.6)Informacje o częściach
II.2.1)Nazwa:
Dostawa i montaż mebli biurowych.
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, budynek Zaplecza Służb Technicznych, ul. Nowoursynowska 159
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa i montaż mebli biurowych.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
II.2.11)Informacje o opcjach
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
II.2.14)Informacje dodatkowe
Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie:
– dla części I – min. 45 dni; maks. 60 dni od daty zawarcia umowy,
– dla części II – min. 45 dni; maks. 60 dni od daty zawarcia umowy,
II.2.1)Nazwa:
Dostawa i montaż mebli warsztatowo – magazynowych
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, budynek Zaplecza Służb Technicznych,ul. Nowoursynowska 159
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa i montaż mebli warsztatowo – magazynowych
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
II.2.11)Informacje o opcjach
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1)nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postepowaniu:2.Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.1. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale X i XI SWZ.2. Wykonawca składa ww. oświadczenie na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, zwanego dalej „jednolitym dokumentem” lub „JEDZ”.3.Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej. Wykonawca składa JEDZ w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.4.JEDZ sporządza odrębnie:a)wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku JEDZ potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;b)podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku JEDZ potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;c)w części IV JEDZ Wykonawca może ograniczyć się jedynie do wypełnienia sekcji α (alfa).d)Wykonawca może korzystać z narzędzi lub oprogramowania, które umożliwiają wypełnienie i utworzenie dokumentu elektronicznego JEDZ, w szczególności w jednym z następujących formatów przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps,.odt. JEDZ należy dołączyć do oferty w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, Instrukcja wypełniania formularza JEDZ znajduje się na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych pod adresem: https://www.uzp.gov.pl/data/assets/pdf_file/0015/32415/Instrukcja-wypelniania-JEDZ-ESPD.pdf. https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0026/45557/Jednolity-Europejski-Dokument-Zamowienia-instrukcja-2021.01.20.pdf. Zgodnie z art. 126 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 6 i 7 poniżej. cd. w sekcji III.1.2)
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1)nie podlegają wykluczeniu;2)spełniają warunki udziału w postepowaniu dot. ;sytuacji ekonomicznej lub finansowej;O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej: a) dla części I 600 000,00pln b) dla części II 200 000,00pln; ciąg dalszy sekcji III.1.1) 6. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia na wezwanie:wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 – ci u lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (wzór Załącznik nr 9 do SWZ);7. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale XI ust. 1 SWZ, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (DZ. U. 2020 r. poz. 2415), Zamawiający żąda na wezwanie, o którym mowa w ust. 5 powyżej następujących dokumentów:1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej “ustawą”,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór załącznik nr 10 do SWZ);3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
ciąg dalszy sekcji III.1.2 Podstawy wykluczenia: 1. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą następujące podstawy wykluczenia: 1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek doświadczenia zawodowego:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonuje, w okresie ostatnich 5 – ci u lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.:a) dla części I: dostawę i montaż wyposażenia meblowego o wartości minimum 600 000,00pln brutto jedna dostawa; b) dla części II: dostawę i montaż mebli warsztatowo – magazynowych o wartości minimum 200 000,00pln brutto jedna dostawa; UWAGA: 1.W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie części zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia referencji dla każdej części osobno (dwie różne referencje). Oznacza to, iż Wykonawca składając ofertę na dwie części powinien wykazać się doświadczeniem w zakresie wyróżniającym każdą część zamówienia (tj. dostawę i montaż mebli biurowych oraz dostawę i montaż mebli warsztatowo – magazynowych). Zamawiający dopuszcza, w przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, wykazanie się jedną dostawą obejmującą w sumie oba zakresy wyróżniające, jednakże o wartości nie mniejszej niż suma kwot wymagana dla części I i II tj. łącznie, czyli co najmniej 800 000,00pln zł brutto.
ciąg dalszy sekcji III.1.2 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:Dla części I : Dostawa i montaż wyposażenia meblowego:30 000,00pln (słownie: trzydzieści tysięcy złotych /100)Dla części II : Dostawa i montaż wyposażenia warsztatowo – magazynowego13 000,00pln (słownie: trzynaście tysięcy złotych/100)2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp tj.:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz.310, 836 i 1562 ze zm.).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zam.: Bank PKO S.A. Oddział w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166 Nr Konta: 77 1240 6003 1111 0000 4942 8931 (SWIFT CODE: PKOPPLPW; IBAN: PL) – z dopiskiem „wadium-przetarg nieograniczony sprawa nr: DI.250. 1 .2021 nazwa/ część nr„. *) wpisać nawę części której dotyczy5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, NIP: 5250007425;- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nieutrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zam. odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zam. dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.1. Zam. żąda, by Wykonawca złożył, wraz z ofertą, następujące przedmiotowe środkidowodowe:dla części I – Dostawa i montaż mebli biurowych: – Karty katalogowe na krzesła, fotele, sprzęt AGD:- Atesty higieniczne ( w języku polskim) dla płyty wiórowej laminowanej, HDF i postforming, taśmy obrzeżowej PCV i kleju do klejenia obrzeża, farby;- Atesty/ wyniki badań trudnozapalności ( w języku polskim) dla obicia, z którego będą wykonane krzesła i fotele;- Atesty potwierdzające odporność elementów na ścieranie, na środki chemiczne, na detergenty. dla części II – Dostawa i montaż mebli warsztatowo –magazynowyc- karty katalogowe na drabiny, szafki bhp, regały magazynowe; Atesty higieniczne i wyniki badań trudnozapalności ( w języku polskim) dla lakierów, farb oraz obić z których wykonane będą krzesła warsztatowe;Zam. akcept. równoważ. przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane świadczenia spełniają określone przez Zam. wymagania, cechy lub kryteria.Zam. przewiduje uzup. przedmiot. środk. dowod. Jeżeli Wykon. nie złożył przedmiot. środk. dowod. lub złożone przedmiot. środki dowod. są niekompletne lub zawierają błędy, Zamaw. wzywa do ich złożenia, popraw. lub uzup. w wyznacz. term., chyba, że: oferta wyk. podleg. odrzuc.lub zach.przesł. unieważ.postępowania.
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
1.W celu zawarcia umowy w sprawie zam. publicznego: 1 należy wnieść zabezp. należytego wyk. umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie,2.Obligatoryjne formy zabezp. należytego wykonania umowy:1)w pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniaudzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn.zm.)3.Zabezp. należytego wyk. umowy wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto bankowe Zam.:Bank PEKAO S.A. konto: 77 1240 6003 1111 0000 4942 89314 Zabezp. należytego wykon. umowy w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w:Kwesturze SGGW u p. mgr Anny Kamińskiej Kwestora SGGW. Zabezp.należy wnieść przed zawarciem umowy.
Sekcja IV: Procedura
IV.1.1)Rodzaj procedury
Zgodnie z art. 138 ust. 4 Ustawy Pzp. Składanie ofert odbywa się w całości przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego.
Otwarcie ofert nastąpi poprzez odszyfrowanie przesłanych ofert.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
VI.3)Informacje dodatkowe:
ciąg dalszy sekcji III.2.2 Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy określa załącznik nr 8 do SWZ stanowiący wzór umowy.2.Zam. przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych we wzorze umowy w § 16 pkt.5
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zam. a Wykon., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:1.1miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ (informacja o postępowaniu, szyfrowanie oferty, formularze ePUAP) ;1.2ePUAPu https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia (formularze do komunikacji, składanie ofert)1.3Strony Internetowej Zamawiającego https://bip.sggw.edu.pl/zamowienia-publiczne/ (ogłoszenie o zamówieniu, dokumenty zamówienia, w tym SWZ wraz z załącznikami, informacje dla Wykonawców, wyjaśnienia treści SWZ, zmiany treści SWZ itp.) 1.4Poczty elektronicznej di@sggw.edu.pl; mariola_wisniewska@sggw.edu.pl (korespondencja, z wykluczeniem składania ofert i dokumentów składanych wraz z ofertą) Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”oraz do „Formularza do komunikacji”.3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.4.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.5.Dane postępowania można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcje „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.6.Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na liście wszystkich postepowań na miniPortalu.7.Poza składaniem ofert,komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondenczwiązanej z niniejszym postępowaniem Zam. i Wykon. posługują się numerem ogłoszenia (lub ID postępowania).Zam. może również komunikować się z Wykon. za pomocą poczty elektronicznej, email: di@sggw.edu.pl; mariola_wisniewska@sggw.edu.pl (nie dotyczy składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą).8.Dokumenty elektroniczne, oświad. lub elektroniczne kopie dok. lub oświad. składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.9.Sposób i forma sporządzenia dokumentów muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w Rozporządz. Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządz. i przekaz. informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informat. działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346,568, 695, 1517 i 2320), a także Rozporz. Ministra Rozw., Pracy i Technologii z dn23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiot.śr.dowod.oraz innych dok.lub oświadcz.jakichmożeżadaćZam.odWyk.(Dz.U.2020rpoz.2415)
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505– 590).
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
Załączniki
- SWZ
- Załącznik nr 1 SWZ - Formularz ofertowy - edytowalny
- Załącznik nr 2 SWZ JEDZ - edytowalny
- Załącznik nr 3 SWZ - Specyfikacja ilościowo asortymentowa cz. I - pdf
- Załącznik nr 3 SWZ - Specyfikacja ilościowo asortymentowa cz. I - edytowalna
- Załącznik nr 4 SWZ - Specyfikacja ilościowo asortymentowa cz. II - pdf
- Załącznik nr 4 SWZ - Specyfikacja ilościowo asortymentowa cz. II - edytowalna
- Załącznik nr 5 SWZ Opis przedmiotu zamówienia część I
- Załącznik nr 6 SWZ Opis przedmiotu zamówienia część II
- Załącznik nr 7 SWZ Projekt aranżacji wnetrz - dla części I i dla części II
- Załaczniki od numeru 9 do numeru 12 SWZ - edytowalne
- Załacznik nr 5a) do Wzoru umowy - wzór harmonogramu
- Pismo nr DI/274/2021 - odpowiedzi na pytania
- Potwierdzenie opublikowania ogłoszenia w TED - sprostowanie
- Pismo nr DI/275/2021 - zmiana treści SWZ
- Pismo nr DI/288/2021 - odpowiedzi na pytania
- Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
- Pismo nr DI/294/2021 - informacja z otwarcia
- Pismo nr DI/38/2022 Informacja o wyborze najorzystniejszej oferty i informacja o odrzuceniu ofert - Część I Dostawa i montaż mebli biurowych
- Załącznik do pisma nr DI/38/2022
- Pismo nr DI/39/2022 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty i informacja o odrzuceniu ofert - Część II Dostawa i montaż mebli warsztatowo magazynowych.
- Załącznik do pisma nr DI/39/2022
- Pismo nr DI/84/2022 Unieważnienie czynności wyboru najkorzystniejszej oferty dot. cz. I zamówienia
- Pismo nr DI/86/2022 Informacja o wybrze najkorzystniejszej oferty i odrzuceniu ofert - cz. I Dostawa i montaż mebli biurowych
- Załącznik nr 1 do pisma nr DI/86/2022