Usługi – 535581-2020
- Mapa witryny
- O TED
- Pomoc
- Informacja prawna
- Pliki cookie
- Kontakt
- EUROPA
- TED Strona główna
- Wyświetlanie ogłoszenia TED w bieżącym języku
Usługi – 535581-2020
Polska-Warszawa: Usługi opracowywania oprogramowania do rachunkowości/księgowości
2020/S 218-535581
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Adres pocztowy: ul. Nowoursynowska 166
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL POLSKA
Kod pocztowy: 02-787
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Joanna Soboń
E-mail: joanna_sobon@sggw.edu.pl
Tel.: +48 225935565
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.sggw.pl
I.3)Komunikacja
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
I.5)Główny przedmiot działalności
Sekcja II: Przedmiot
II.1.1)Nazwa:
Budowa i wdrożenie systemu zarządzania budżetem (System ZB) oraz rozbudowę systemu finansowo-księgowego SGGW poprzez budowę i wdrożenie systemu zarządzania majątkiem (System ZM)
II.1.2)Główny kod CPV
II.1.3)Rodzaj zamówienia
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest budowa i wdrożenie systemu zarzadzania budżetem (System ZB) oraz rozbudowa systemu-finansowo księgowego SGGW poprzez budowę i wdrożenie systemu zarządzania majątkiem (System ZM).
II.1.6)Informacje o częściach
II.2.1)Nazwa:
Zadanie A Budowa systemu zarządzania budżetem (zwanego dalej „Systemem ZB”) Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów finansowo-księgowych Uczelni.
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
Budowa systemu zarządzania budżetem (zwanego dalej „Systemem ZB”) Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów finansowo-księgowych Uczelni, a także wdrożenie Systemu ZB z usługą wsparcia i świadczeniem usługi Asysty Technicznej.
Usługa ta zostanie zrealizowana poprzez przeprowadzenie niezbędnych prac analitycznych, programistycznych, wdrożeniowych i szkoleniowych, które w końcowym efekcie pozwolą na wdrożenie Systemu ZB.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
II.2.11)Informacje o opcjach
Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu umowy zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zakupu maksymalnie do 500 dodatkowych Roboczogodzin Asysty Technicznej. Zamawiający przewiduje możliwość wykorzystania Prawa opcji jedynie w przypadku posiadania przez Zamawiającego środków finansowych oraz wystąpienia uzasadnionej potrzeby zakupu. Zakres oraz procedury odbioru w ramach prawa opcji będą takie same jak w zamówieniu podstawowym.
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Umowa NR POWR.03.05.00-00-Z033/17 z dn. 19.04.2018 r.
II.2.14)Informacje dodatkowe
„Sukces z natury – kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie”. Projekt jest współfinansowany z programu operacyjnego „Wiedza Edukacja Rozwój” na lata 2014–2020, oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.
II.2.1)Nazwa:
Zadanie B – Usługa rozbudowy systemu finansowo-księgowego Uczelni poprzez budowę i wdrożenie systemu zarządzania majątkiem (dalej zwanego „Systemem ZM”)
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
Usługa rozbudowy systemu finansowo-księgowego Uczelni poprzez budowę i wdrożenie systemu zarządzania majątkiem (dalej zwanego „Systemem ZM”) Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie zostanie zrealizowana poprzez przeprowadzenie niezbędnych prac analitycznych, programistycznych, wdrożeniowych i szkoleniowych, które w końcowym efekcie pozwolą na wdrożenie Systemu ZM.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
II.2.11)Informacje o opcjach
1. Zakupu maksymalnie do 500 dodatkowych roboczogodzin asysty technicznej. Zamawiający przewiduje możliwość wykorzystania Prawa opcji jedynie w przypadku posiadania przez Zamawiającego środków finansowych oraz wystąpienia uzasadnionej potrzeby zakupu. Zakres oraz procedury odbioru w ramach prawa opcji będą takie same jak w zamówieniu podstawowym.
2. Rozszerzenie funkcjonalności posiadanego przez Zamawiającego systemu Simple ERP pozwalające na osiągnięcie powiązania procesu inwentaryzacji z Systemem ZM, które zostanie realizowane poprzez dostawę niezbędnego oprogramowania oraz kolektorów kodów (4 zestawów do przeprowadzania inwentaryzacji) wraz z ich wdrożeniem.
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Umowa NR POWR.03.05.00-00-Z033/17 z dn. 19.04.2018 r.
II.2.14)Informacje dodatkowe
„Sukces z natury – kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie”. Projekt jest współfinansowany z programu operacyjnego „Wiedza Edukacja Rozwój” na lata 2014–2020, oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Poziom dofinansowania…
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Sekcja IV: Procedura
IV.1.1)Rodzaj procedury
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Miejscowość: Warszawa
Państwo: Polska
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy.
3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
5. Odwołanie powinno wskazywać czynności lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
7. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
9. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.
10. Pozostałe kwestie związane ze środkami ochrony prawnej określone są w dziale VI „Środki ochrony prawnej” ustawy.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
Linki bezpośrednie
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Stopka
Inne serwisy, którymi zarządza Urząd Publikacji
- Ostatnia aktualizacja: 09/11/2020
- Mapa witryny
- O TED
- Pomoc
- Informacja prawna
- Pliki cookie
- Kontakt
- Początek strony
Załączniki
- Ogłoszenie TED
- SIWZ
- Załącznik nr 1 A do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia
- Załącznik nr 1 B do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia
- Załącznik nr 2 A do SIWZ - Formularz Ofertowy dla Zadania A
- Załącznik nr 2 B do SIWZ - Formularz Ofertowy dla Zadania B
- Załącznik nr 3 do SIWZ - JEDZ
- Załącznik nr 4 A do SIWZ - Wykaz osób dla Zadania A
- Załącznik nr 4 B do SIWZ - Wykaz osób dla Zadania B
- Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz usług
- Załącznik nr 6 do SIWZ - Oświadczenie dot. braku wyroku
- Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie dot. braku orzeczenia
- Załącznik nr 8 do SIWZ - Grupa kapitałowa
- Załącznik nr 9A do SIWZ - Wzór umowy dla Zadania A
- Załącznik nr 9B do SIWZ - Wzór umowy dla Zadania B
- Załącznik nr 3 do Umowy - Procedury odbioru dla Zadania A
- Załącznik nr 3 do Umowy - Procedury odbioru dla Zadania B
- Załącznik nr 4 do Umowy - wzór Protokołu Odbioru Produktu
- Załącznik nr 5 do Umowy - wzór Protokołu Odbioru Etapu
- Załącznik nr 6 do Umowy - wzór Formularza zgłaszania usług Asysty Technicznej
- Załącznik nr 7 do Umowy - wzór Protokołu Odbioru Asysty Technicznej
- Załącznik nr 8 do Umowy - wzór Notatki ze spotkania
- Załącznik nr 10 do Umowy - Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
- Załącznik nr 10 do SIWZ - Identyfikator postępowania
- Odpowiedzi na pytania Wykonawców i zmiana terminów
- Poprawiona SIWZ
- Poprawiony Załącznik nr 1A - Opis Przedmiotu Zamówienia
- Poprawiony Załącznik nr 1B - Opis Przedmiotu Zamówienia
- Poprawiony Załącznik nr 9A - wzór Umowy ZB
- Poprawiony Załącznik nr 9B - wzór Umowy ZM
- Poprawiony Załącznik nr 10 do Umowy - Umowa powierzenia
- Koncepcja Systemu Zarządzania Budżetemv
- Informacja z otwarcia ofert zamieszczona 28.12.2020 r.