Konkurs na stanowisko asystenta badawczo-dydaktycznego w Katedrze Chemii, Instytut Nauk o Żywności

REKTOR

SZKOŁY GŁÓWNEJ GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE

ogłasza konkurs na stanowisko

asystenta badawczo-dydaktycznego

 

INSTYTUCJA: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Instytut Nauk o Żywności, Katedra Chemii, ul. Nowoursynowska 159c, 02-776 Warszawa

MIASTO: Warszawa

STANOWISKO: asystent badawczo-dydaktyczny

DZIEDZINA: Nauki rolnicze

DYSCYPLINA NAUKOWA: Technologia żywności i żywienia

DATA OGŁOSZENIA: 23.07.2025

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 25.08.2025-14.09.2025

DATA ROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU: 15.09.2025

SŁOWA KLUCZOWE: chemia żywności, technologia żywności, biotechnologia

LINK DO STRONY:

  1. Uczelni https://bip.sggw.edu.pl/oferty-pracy/
  2. Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego – Akademicka Baza Ogłoszeń https://bazaogloszen.nauka.gov.pl/
  3. Komisji Europejskiej w europejskim portalu dla mobilnych naukowców https://euraxess.ec.europa.eu/ z zachowaniem przy logowaniu stosownej nazwy organizacji, np.: Warsaw University of Life Sciences – SGGW, Institute of Food Sciences

 

Dodatkowe informacje można uzyskać w Instytucie Nauk o Żywności, Katedra Chemii, tel.  (22) 59 37613  (Kierownik Katedry)

 

OPIS OGŁOSZENIA:

Osoba ubiegająca się o wymienione stanowisko musi spełniać wymogi określone w art. 113 ustawy z dn. 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018, poz. 1668 z późn. zmianami), w Statucie Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie (Dział VIII Pracownicy SGGW)

 

Wymagania wobec kandydata/-ki

  • ukończone studia drugiego stopnia na kierunku biotechnologia, tytuł zawodowy magistra inżyniera w zakresie biotechnologii,
  • uczestnik lub absolwent Szkoły Doktorskiej – rozprawa doktorska w końcowym etapie realizacji,
  • zainteresowania naukowe i dydaktyczne oraz zdolności do ich rozwijania,
  • doświadczenie w prowadzeniu prac naukowych z zakresu technologii żywności/chemii żywności/biotechnologii, udokumentowane odpowiednim dorobkiem naukowym, w tym co najmniej 5 publikacji posiadających indeks wpływu IF wynoszący co najmniej 20,
  • doświadczenie z zakresu otrzymywania związków chemicznych na drodze biotransformacji, w tym w sposób szczególny z udziałem enzymów lipolitycznych,
  • znajomość technik immobilizacji enzymów,
  • podstawowe umiejętności z zakresu modelowania dynamicznego enzymów,
  • doświadczenie w zakresie oczyszczania produktów biokatalizy (chromatografia kolumnowa, chromatografia cienkowarstwowa),
  • doświadczenie w zakresie stosowania technik spektrofotometrycznych w ocenie aktywności enzymów oraz oczyszczania preparatów enzymatycznych pochodzenia mikrobiologicznego,
  • udokumentowany udział w konferencjach naukowych krajowych i międzynarodowych,
  • doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych na uczelni wyższej w języku polskim z zakresu chemii,
  • dobra znajomość języka angielskiego i języka polskiego, umożliwiającą samodzielne pisanie publikacji naukowych, wygłaszanie doniesień na konferencjach naukowych, prowadzenie zajęć dydaktycznych oraz prowadzenie badań w zagranicznych jednostkach naukowych,
  • doświadczenie w aplikowaniu o projekty badawcze,
  • doświadczenie w aplikowaniu o uzyskanie patentu,
  • dodatkowym atutem będzie odbycie stażu naukowego w ośrodku zagranicznym.

 

Dodatkowe wymagania

  • znajomość obsługi komputera, ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office oraz programów statystycznych,

.

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie działalności naukowej,
  • Prowadzenie zajęć dydaktycznych w jęz. polskim i angielskim,
  • Uczestniczenie w pracach organizacyjnych na rzecz Uczelni,
  • Podnoszenie kompetencji zawodowych

 

Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty:

  1. Podanie o zatrudnienie na ww. stanowisko, kierowane do JM Rektora SGGW,
  2. Dokument potwierdzający uzyskanie tytułu magistra,
  3. Kwestionariusz osobowy (można uzyskać w Biurze Kadr i Płac)
  4. Życiorys z uwzględnieniem pracy zawodowej oraz osiągnięć naukowych w tym wykaz publikacji, wraz z punktacją oraz wykaz doniesień konferencyjnych,
  5. Niezbędne dokumenty potwierdzające pozostałe wymagania,
  6. Oświadczenie, potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r., poz. 1668 ze zm.) wraz z oświadczeniem, że SGGW będzie podstawowym miejscem pracy  w rozumieniu w/w ustawy w przypadku wygrania konkursu, które można uzyskać w Biurze Kadr i Płac.

 

Osoby spoza uczelni składają dodatkowo:

  1. Opinię z ostatniego miejsca pracy,
  2. Świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu.

W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia konkursu wymagane będzie odpowiednie zaświadczenie od lekarza medycyny pracy (druki wydaje Biuro Kadr  i Płac).

 

Miejsce składania dokumentów:

– papierowo: Sekretariat Instytutu Nauk o Żywności, bud. 32, pok. 53, 02-776 Warszawa, ul. Nowoursynowska 159 c, nr tel.: 022 5937510 od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00 lub elektronicznie: inoz@sggw.edu.pl

 

Termin rozstrzygnięcia konkursu: 15.09.2025

 

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Zastrzegamy sobie prawo zakończenia konkursu wcześniej lub pozostawienia konkursu bez rozstrzygnięcia.

 

Prosimy o załączenie następującego oświadczenia:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach, w celu  udziału w procesie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

 

Klauzula informacyjna:

Informujemy, iż Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego z siedzibą w Warszawie (02-787) przy ulicy Nowoursynowskiej 166 (dalej „SGGW” lub „Administrator”). Kontakt z Administratorem możliwy jest pod wskazanym w zdaniu poprzedzającym adresem korespondencyjnym. Jednocześnie informujemy, iż SGGW powołała Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możliwy jest kontakt we wszelkich kwestiach związanych z ochroną danych osobowych pod adresem e-mail: iod@sggw.edu.pl.

Dane osobowe wskazane przez  Panią/Pana w dokumentach aplikacyjnych przetwarzamy w oparciu o:

  • w zakresie danych wskazanych w przepisach prawa pracy tj. art. 221oraz z art. 221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy z późn. zm.– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Paramentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) tj. w celu realizacji obowiązku prawnego nałożonego na Administratora.
  • w zakresie innym nie wskazanym w pkt. 1 – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody.
  • wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w zw. z art. 8 ust. 4 i 8 ustawy z dnia 14.06.2024 r. o ochronie sygnalistów), a także komunikacji z osobą zgłaszającą naruszenie oraz odpowiedzi na zgłoszenie (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w przypadku dokonania przez Panią/Pana zgłoszenia zaobserwowanego w trakcie procesu rekrutacji naruszenia w rozumieniu ustawy o ochronie sygnalistów.

Informujemy, że w SGGW obowiązuje Regulamin dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa oraz podejmowania działań następczych w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie dostępny pod adresem: Poniżej link do procedury: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie – Procedura informowania o naruszeniach

Dane osobowe są ujawniane pracownikom lub współpracownikom SGGW, jak też podmiotom udzielającym wsparcia SGGW na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia.  Dane osobowe nie będą ujawniane innym podmiotom, za wyjątkiem podmiotów upoważnionych przez przepisy prawa lub z którymi Administrator nawiązał współpracę.

Aplikacje kandydatów, którzy nie wyrazili zgody na udział w przyszłych rekrutacjach, są trwale usuwane w terminie do 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji.

W przypadku otrzymania przez SGGW zgłoszenia o naruszeniu, w rozumieniu ustawy o ochronie sygnalistów, dane osobowe są przetwarzane w zakresie niezbędnym do przyjęcia zgłoszenia lub podjęcia ewentualnego działania następczego. Dane osobowe, które nie mają znaczenia dla rozpatrywania zgłoszenia nie są zbierane, a w razie przypadkowego zebrania są usuwane w terminie 14 dni od chwili ustalenia, że nie mają one znaczenia dla sprawy. W pozostałym zakresie, w przypadku przetwarzania danych osobowych w związku z dokonanym zgłoszeniem naruszenia w trybie ustawy o ochronie sygnalistów, dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w  którym  zakończono  działania  następcze  lub  po  zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Ma Pani/Pan również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.

Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym.

 

 

23-07-2025 13:26
ajackowska