Konkurs na stanowisko Asystenta /Adiunkta w Centrum Medycyny Translacyjnej SGGW

Rektor Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Ogłasza konkurs na stanowisko Asystenta/ Adiunkta w CMT SGGW

INSTYTUCJA: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Centrum Medycyny Translacyjnej, 02-797  Warszawa, ul. Nowoursynowska 100,

STANOWISKO: Asystent/  Adiunkt

DZIEDZINA NAUKI: weterynaria/ nauki rolnicze,

DYSCYPLINA: weterynaria, nauki medyczne, nauki rolnicze lub nauki o zdrowiu

DATA OGŁOSZENIA: 13/08/2025 – 11/09/2025

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 12/09/2025 – 25/09/2025

LICZBA ETATÓW: 3

E-MAIL LUB URL DO REKRUTACJI: cmt@sggw.edu.pl

SŁOWA KLUCZOWE: weterynaria, choroby zwierząt, medycyna translacyjna

OPIS OGŁOSZENIA:

Kandydat (-tka) ubiegający (-a) się o w/w stanowisko musi spełniać wymogi określone w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018, poz. 1668.), w Statucie Uczelni (zał.2) oraz Uchwale Nr 51 – 2017/2018 Senatu SGGW z dnia 28 maja 2018 r. w sprawie zmian w Statucie Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Poszukiwany jest kandydat (-tka), który charakteryzuje się następującymi cechami:

  • posiada tytuł lekarza weterynarii, mgr inż., mgr  nauk pokrewnych
  • posiada stopień dr  – Adiunkt
  • posiada zainteresowanie/ doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu chorób zwierząt, badań laboratoryjnych
  • jest autorem / współautorem publikacji naukowych obejmujących tematykę chorób zwierząt, ludzi, biologii
  • doświadczenie w pracy laboratoryjnej
  • doświadczenie w pisaniu projektów naukowych,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym samodzielne przygotowywanie publikacji naukowych oraz prowadzenie zajęć dydaktycznych,
  • znajomość obsługi komputera w zakresie programów: MS Teams, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint,
  • umiejętność korzystania z komputerowych baz danych,
  • umiejętność pracy w zespole i elastycznego organizowania czasu pracy.

Do obowiązków kandydata (-tki) będzie należało prowadzenie badań naukowych, udział w pozyskiwaniu funduszy na badania naukowe, prowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotów obejmujących przede wszystkim zagadnienia związane z chorobami zwierząt, problematyką medycyny regeneracyjnej, translacyjnej, biologii molekularnej

Osoby przystępujące do konkursu powinny złożyć następujące dokumenty:

  1. Podanie o zatrudnienie na ww. stanowisko, kierowane do JM Rektora SGGW,
  2. Odpis dyplomu nadania tytułu lekarza weterynarii lub magistra,
  3. W przypadku posiadania stopnia doktora – kopia dyplomu,
  4. Kwestionariusz osobowy,
  5. Życiorys z uwzględnieniem pracy zawodowej oraz osiągnięć naukowych w tym wykaz publikacji,
  6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez SGGW (druk oświadczenia: „RODO – obowiązek informacyjny dla kandydata”);
  7. Oświadczenie kandydata/kandydatki, że spełnia wymogi określone w art. 113 Ustawy o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1668) oraz oświadczenie, że SGGW w Warszawie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu ww. ustawy*.

Ponadto osoby spoza uczelni składają dodatkowo:

  1. Świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu.

Miejsce składania dokumentów: sekretariat CMT SGGW lub pok. 114 CMT SGGW.

Dokumenty można złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres: ul. Nowoursynowska 100, 02-797  Warszawa lub wysłać elektronicznie na adres e-mail: cmt@sggw.edu.pl,

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Zastrzegamy sobie prawo zakończenia konkursu wcześniej lub pozostawienia konkursu bez rozstrzygnięcia.

Termin rozstrzygnięcia konkursu: 3 kwartał 2025 r.

 

Prosimy o załączenie następującego oświadczenia:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach, w celu  udziału w procesie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.”

 Klauzula informacyjna:

Informujemy, iż Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego z siedzibą w Warszawie (02-787) przy ulicy Nowoursynowskiej 166 (dalej „SGGW” lub „Administrator”). Kontakt z Administratorem możliwy jest pod wskazanym w zdaniu poprzedzającym adresem korespondencyjnym. Jednocześnie informujemy, iż SGGW powołała Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możliwy jest kontakt we wszelkich kwestiach związanych z ochroną danych osobowych pod adresem e-mail: iod@sggw.edu.pl.

Dane osobowe wskazane przez  Panią/Pana w dokumentach aplikacyjnych przetwarzamy w oparciu o:

  • w zakresie danych wskazanych w przepisach prawa pracy tj. art. 221oraz z art. 221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy z późn. zm.– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Paramentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) tj. w celu realizacji obowiązku prawnego nałożonego na Administratora.
  • w zakresie innym nie wskazanym w pkt. 1 – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody.
  • wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w zw. z art. 8 ust. 4 i 8 ustawy z dnia 14.06.2024 r. o ochronie sygnalistów), a także komunikacji z osobą zgłaszającą naruszenie oraz odpowiedzi na zgłoszenie (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w przypadku dokonania przez Panią/Pana zgłoszenia zaobserwowanego w trakcie procesu rekrutacji naruszenia w rozumieniu ustawy o ochronie sygnalistów.

Informujemy, że w SGGW obowiązuje Regulamin dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa oraz podejmowania działań następczych w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie dostępny pod adresem: Poniżej link do procedury: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie – Procedura informowania o naruszeniach

Dane osobowe są ujawniane pracownikom lub współpracownikom SGGW, jak też podmiotom udzielającym wsparcia SGGW na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia.  Dane osobowe nie będą ujawniane innym podmiotom, za wyjątkiem podmiotów upoważnionych przez przepisy prawa lub z którymi Administrator nawiązał współpracę.

Aplikacje kandydatów, którzy nie wyrazili zgody na udział w przyszłych rekrutacjach, są trwale usuwane w terminie do 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji.

W przypadku otrzymania przez SGGW zgłoszenia o naruszeniu, w rozumieniu ustawy o ochronie sygnalistów, dane osobowe są przetwarzane w zakresie niezbędnym do przyjęcia zgłoszenia lub podjęcia ewentualnego działania następczego. Dane osobowe, które nie mają znaczenia dla rozpatrywania zgłoszenia nie są zbierane, a w razie przypadkowego zebrania są usuwane w terminie 14 dni od chwili ustalenia, że nie mają one znaczenia dla sprawy. W pozostałym zakresie, w przypadku przetwarzania danych osobowych w związku z dokonanym zgłoszeniem naruszenia w trybie ustawy o ochronie sygnalistów, dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w  którym  zakończono  działania  następcze  lub  po  zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Ma Pani/Pan również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.

Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym.

 

 

 

 

 

13-08-2025 12:16
mstykowska
13-08-2025 12:46
mstykowska