KONKURS JEDNOETAPOWY
INSTYTUCJA: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Instytut Rolnictwa, Samodzielny Zakład Chemii Rolniczej i Środowiskowej
MIASTO: Warszawa
STANOWISKO: asystent badawczo-dydaktyczny
DYSCYPLINA NAUKOWA: rolnictwo i ogrodnictwo
DATA OGŁOSZENIA: 14.07.2025 – 13.08.2025
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 14.08 – 28.08.2025
LINK DO STRON Z OGŁOSZENIEM:
- Uczelni http://wiadomości.sggw.pl w kategorii „oferty pracy’
- Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa http://www.bazaogloszen.nauka.gov.pl/
- Komisji Europejskiej w europejskim portalu dla mobilnych naukowców https:// euraxess.ec.europa.eu/jobs/search
SŁOWA KLUCZOWE: chemia rolna, chemia środowiska
OPIS: Kandydat (-tka) ubiegający (-a) się o ww. stanowisko musi spełniać wymogi określone w art. 113 ustawy z dn. 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018, poz. 1668. z póź. zmianami), w Statucie Uczelni (Dział VIІ Pracownicy SGGW).
Wymagane kwalifikacje i oczekiwania:
- Dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku chemia
- Zainteresowania naukowe związane z zastosowaniem chemii w rolnictwie, ochronie i kształtowaniu środowiska
- Udokumentowany artykułami dorobek publikacyjny w czasopismach naukowych z Impact Factor
- (Aktualnie) kierowanie projektem badawczym lub udokumentowana złożonym wnioskiem aplikacja o środki na badania naukowe w konkursie krajowym lub zagranicznym (umożliwiająca realizację badań własnych w roku zatrudnienia)
- Znajomość języka angielskiego i języka polskiego pozwalająca na prowadzenie zajęć dydaktycznych, czynny udział w sympozjach, konferencjach i seminariach, redagowanie tekstów naukowych w języku angielskim
- Gotowość do prowadzenia zajęć (audytoryjnych i praktycznych w laboratorium) w języku polskim i angielskim oraz udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu akademickich zajęć dydaktycznych
- Umiejętność pracy w zespole i samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność i dyspozycyjność
Opis stanowiska:
Do obowiązków na stanowisku asystenta badawczo-dydaktycznego będzie należało:
- prowadzenie zajęć dydaktycznych w języku polskim i angielskim (ćwiczeń audytoryjnych, laboratoryjnych i terenowych) z przedmiotów chemia rolnicza, chemia środowiska, wpływ rolnictwa na środowisko, nawozowe wykorzystanie odpadów, biogospodarką i in.
- prowadzenie badań naukowych własnych i w zespołach badawczych
- realizacja zadań związanych z publikowaniem wyników badań w czasopismach naukowych z Impact Factor, czynny udział w różnych formach rozpowszechniania wiedzy
- aplikowanie o granty i środki na badania
- udział w stażach krajowych i zagranicznych
- prace organizacyjne na rzecz SZChRiŚ, Instytutu Rolnictwa i WRiE
Wymagane dokumenty:
- podanie do JM Rektora o zatrudnienie na ww. stanowisko;
- życiorys zawodowy;
- poświadczony odpis dyplomu potwierdzającego wymagane kompetencje;
- wykaz artykułów opublikowanych lub przyjętych do druku;
- wykaz wniosków o projekty badawcze oraz krótki (1/2 strony) opis projektu, w którym kandydat pełnił/pełni/będzie pełnił funkcję kierownika
- oświadczenie, potwierdzające spełnienie wymagań art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (druk wydaje sekretariat Instytutu Rolnictwa, e-mail: ir@sggw.edu.pl)
Miejsce składania dokumentów:
Osobiście w formie papierowej w zaklejonej kopercie w sekretariacie Instytutu Rolnictwa, ul. Nowoursynowska 159, budynek 37, 02-776 Warszawa, pok. 1/8a lub 1/6.
lub
elektronicznie: ir@sggw.edu.pl
Termin rozstrzygnięcia konkursu: do 01.09.2025 r.
Zastrzegamy sobie prawo zakończenia konkursu wcześniej lub pozostawienia konkursu bez rozstrzygnięcia.
Prosimy o załączenie następującego oświadczenia:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, celu uczestnictwa w procesach rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000).”
Klauzula informacyjna:
Informujemy, iż Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego z siedzibą w Warszawie (02-787) przy ulicy Nowoursynowskiej 166 (dalej „SGGW” lub „Administrator”). Kontakt z Administratorem możliwy jest pod wskazanym w zdaniu poprzedzającym adresem korespondencyjnym. Jednocześnie informujemy, iż SGGW powołała Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możliwy jest kontakt we wszelkich kwestiach związanych z ochroną danych osobowych pod adresem e-mail: iod@sggw.edu.pl.
Dane osobowe wskazane przez Panią/Pana w dokumentach aplikacyjnych przetwarzamy w oparciu o:
w zakresie danych wskazanych w przepisach prawa pracy tj. art. 221oraz z art. 221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy z późn. zm.– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Paramentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) tj. w celu realizacji obowiązku prawnego nałożonego na Administratora.
w zakresie innym nie wskazanym w pkt. 1 – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody.
wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w zw. z art. 8 ust. 4 i 8 ustawy z dnia 14.06.2024 r. o ochronie sygnalistów), a także komunikacji z osobą zgłaszającą naruszenie oraz odpowiedzi na zgłoszenie (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w przypadku dokonania przez Panią/Pana zgłoszenia zaobserwowanego w trakcie procesu rekrutacji naruszenia w rozumieniu ustawy o ochronie sygnalistów.
Informujemy, że w SGGW obowiązuje Regulamin dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa oraz podejmowania działań następczych w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie dostępny pod adresem: Poniżej link do procedury: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie – Procedura informowania o naruszeniach
Dane osobowe są ujawniane pracownikom lub współpracownikom SGGW, jak też podmiotom udzielającym wsparcia SGGW na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Dane osobowe nie będą ujawniane innym podmiotom, za wyjątkiem podmiotów upoważnionych przez przepisy prawa lub z którymi Administrator nawiązał współpracę.
Aplikacje kandydatów, którzy nie wyrazili zgody na udział w przyszłych rekrutacjach, są trwale usuwane w terminie do 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji.
W przypadku otrzymania przez SGGW zgłoszenia o naruszeniu, w rozumieniu ustawy o ochronie sygnalistów, dane osobowe są przetwarzane w zakresie niezbędnym do przyjęcia zgłoszenia lub podjęcia ewentualnego działania następczego. Dane osobowe, które nie mają znaczenia dla rozpatrywania zgłoszenia nie są zbierane, a w razie przypadkowego zebrania są usuwane w terminie 14 dni od chwili ustalenia, że nie mają one znaczenia dla sprawy. W pozostałym zakresie, w przypadku przetwarzania danych osobowych w związku z dokonanym zgłoszeniem naruszenia w trybie ustawy o ochronie sygnalistów, dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Ma Pani/Pan również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym.